صفحه اصلی /
Notice: Undefined offset: 0 in /var/www/vhosts/kasbokarnet.ir/httpdocs/wp-content/themes/sahifa/framework/functions/breadcrumbs.php on line 61
نحوه سنجش کیفیت سرویس مکالمات بین شهری

نحوه سنجش کیفیت سرویس مکالمات بین شهری

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، شرکت ارتباطات زیرساخت به منظور شفاف‌سازی وضعیت کیفی خدماتش و به دنبال ارائه وضعیت پارامترهای کیفی شبکه دیتا شامل میزان تغییرات تاخیر (jitter )، تاخیر، درصد از دست رفتن  بسته‌ها، به انتشار وضعیت کیفی شبکه های مکالمات بین شهری و بین المل بر روی سایت خود اقدام کرد.
مشترکان می توانند با مراجعه به سایت شرکت ارتباطات زیرساخت به آدرس www.tic.ir در بخش وضعیت شبکه، با انتخاب گزینه های شبکه داخلی یا شبکه بین الملل وضعیت شاخص های کیفی این حوزه را مشاهده کنند.
در بخش شبکه داخلی پارامترهایی مانند درصد موفقیت مکالمات(ASR)، درصد کارایی کانال‌ها (CER) و متوسط زمان اشغال شدن کانال‌ها (AHT) مربوط به 24 ساعت اخیر شبکه بین شهری نشان داده می شود که بنا بر اعلام این اطلاعات هر 15 دقیقه یکبار نیز به‌روز رسانی می شود.
همچنین در بخش شبکه بین الملل نیز وضعیت پارامترهای درصد موفقیت مکالمات (ASR) و متوسط زمان مکالمات (ACT) صادره بین الملل، در 24 ساعت روز گذشته نمایش داده می شود. این اطلاعات به تفکیک شبکه های ثابت استانی بر روی نقشه ایران، اپراتورهای سیار به صورت جدول و ترافیک صادره به کشورهای مختلف بر روی نقشه جهان نمایش داده شده است.

همچنین مطالعه کنید:

startup

زیان استارت آپ‌های گردشگری از شیوع کرونا

میناسادات حسینی به گزارش کسب و کار نیوز، این در حالی است که این کنسلی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *