صفحه اصلی / برنامه ریزی ترافیکی و انتظامی برای برگزاری مراسم‌های دهه محرم

برنامه ریزی ترافیکی و انتظامی برای برگزاری مراسم‌های دهه محرم

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر،  سردار حسین رحیمی با اشاره به اینکه امنیت از بزرگترین نعمت‌های خداوند است و از این رو تلاش برای ایجاد امنیت هم از ارزش و منزلت بالایی برخوردار است، عنوان کرد: باید با تمام توان خود تلاش کنیم که مردم، امنیت را با تمام وجود خود احساس کنند و هرگز احساس نا امنی نداشته باشند.
رحیمی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در برنامه روز گذشته ایشان در دانشگاه پلیس، عنوان کرد: رضایت مقام معظم رهبری و تعابیر بلند ایشان برای سربازان و عاشقان خود در نیروی انتظامی مایه مباهات و افتخار ماست و این رضایت بالاترین افتخار و سربلندی برای ما است.
وی با اشاره به اجرای موفقیت آمیز مرحله اول طرح رعد توسط کلانتری‌ها و سرکلانتری‌های تهران بزرگ که با هدف برخورد همه جانبه با تمام مظاهر و ناهنجاری‌های اجتماعی و مخلان نظم به مرحله گذارده شد، بیان کرد: طرح رعد به صورت مستمر اجرا خواهد شد و هرگز اجازه نخواهیم داد که کسی امنیت و آرامش مردم را به خطر بیندازند.
رئیس پلیس پایتخت با اشاره به افزایش بیش از ۳۰ درصدی بار ترافیکی در مهرماه، اظهار کرد: لازم است که از هم اکنون با برنامه ریزی دقیق و کارشناسی شده به گونه‌ای اقدام کنیم که مردم در رفت و آمد خود تردد راحتی داشته باشند.
رحیمی در ادامه با اشاره به در پیش بودن ایام محرم الحرام و لزوم برنامه ریزی ترافیکی و انتظامی برای هرچه بهتر برگزار شدن این مراسم و همکاری با مسئولان هیات‌ها، بیان کرد: همه ما مدیون امام حسین (ع) هستیم و خود را مرهون و بدهکار ایشان می‌دانیم چرا که اگر رشادت‌ها و جانفشانی‌های امام حسین و یاران باوفای ایشان نبود امروز از اسلام ناب محمدی خبری نبود.
وی با اشاره به بخشی از فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص نیروی انتظامی که فرموده بودند آنانکه در قالب نیروی انتظامی امنیت و آرامش خیال را برای مردم به ارمغان می‌آورند به واقع مجاهدان فی سبیل الله هستند، عنوان کرد: این مدال ارزشمند است که بر سینه فرد فرد ماست از این رو باید با تلاش بی وقفه و صادقانه وگره گشایی از مشکلات مردم بگونه ای خدمت نماییم که مشمول این مصداق و کلام گهر بار آقا باشیم.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.