صفحه اصلی / گام بلند والیبال برزیل برای قهرمانی با شکست آمریکا

گام بلند والیبال برزیل برای قهرمانی با شکست آمریکا

به گزارش ایسنا، در ادامه هفتمین دوره رقابت‌های والیبال جام بزرگ قهرمانان جهان که از بیست و یکم شهریور ماه و با حضور شش تیم برتر جهان در سال ۲۰۱۷ و به میزبانی دو شهر ناگویا و اوساکا در ژاپن برگزار می‌شود، تیم ملی والیبال برزیل در چهارمین دیدارش رو در روی آمریکا قرار گرفت و در پایان سه بر یک به پیروزی رسید و با این برد مهم در آستانه کسب پنجمین مدال طلای تاریخ خود در این رقابت ها قرار گرفت.
شاگردان رنان دال زاتو با امتیاز های ۲۸ بر ۲۶، ۱۵ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۲ بر ۲۵ و ۱۵ بر ۱۳ توانستند حریف قدرتمند خود و نزدیک ترین تعقیب کننده خود را از پیش رو بردارند و در صدر جدول رده بندی قرار گیرند.
سلسائو با سه برد و یک شکست و کسب ۹ امتیاز و یک امتیاز بالاتر نسبت به آمریکا، نزدیک ترین تعقیب کننده اش در صدر جدول رده بندی ایستاد و در صورت پیروزی در دیدار آخر خود برابر ژاپن می تواند برای پنجمین بار به مدال طلای جام بزرگ قهرمانان جهان دست یابد.
شاگردان جان اسپراو هم که پس از عملکرد درخشان در ست دوم امید زیادی برای بازگشت به بازی داشتند در ادامه نتوانستند روند رو به رو رشد خود را ادامه دهند و نتیجه را به قهرمان المپیک واگذار کردند.
آمریکا با دو برد و دو باخت هشت امتیازی شد و برای کسب نخستین مدال طلای خود در جام بزرگ قهرمانان جهان باید ضمن پیروزی در دیدار پایانی خود چشم به لغزش برزیل برابر ژاپن داشته باشد که تقریبا محال است.
در پایان این دیدار متیو اندرسون باز هم همانند دیگر دیدار ها بیشترین امتیاز را برای آمریکا کسب کرد و با ۲۶ امتیاز عنوان امتیاز آورترین بازیکن را از آن خود کرد اما نتوانست مانع از شکست تیمش شود و در سوی دیگر میدان والاس دسوزا با ۲۱ امتیاز بهترین بازیکنان برزیل بودند.
در دیگر دیدارهای امروز (شنبه)، از ساعت ۱۱:۱۰ ایتالیا به مصاف فرانسه می رود و از ساعت ۱۴:۴۵ ایران رو در روی ژاپن قرار می گیرد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.