صفحه اصلی / رییس هیات فوتبال مشهد: دعوت نکردن بانوان به ورزشگاه، سیاست فدراسیون فوتبال است

رییس هیات فوتبال مشهد: دعوت نکردن بانوان به ورزشگاه، سیاست فدراسیون فوتبال است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهدی برادران درباره دلایل دعوت نکردن از اعضای شورای شهر مشهد به دیدار افتتاحیه ورزشگاه امام رضا (ع) که قرار است میان منتخب مشهد و کربلا برگزار شود، اظهار کرد: به هر حال این سیاست فدراسیون فوتبال است. ما از تهران هم که پرسیدیم سیاست کلی فدراسیون فوتبال این است که در مسابقه‌ها دوستانه و همه رقابت‌ها باید این گونه رفتار شود. تعجب میکنم که خبرنگارها از این موضوع بی اطلاع هستند!
او در پاسخ به سوالی که طیبه سیاوشی نماینده مجلس در دیدار ایران و سوریه در ورزشگاه حاضر شد پس چگونه بانوان شورای شهر مشهد نمی‌توانند در این دیدار افتتاحیه حاضر شوند، تصریح کرد: من نمی‌دانم و اطلاعی درباره این قضیه ندارم.
وی تاکید کرد: ما از فدراسیون پرسیدیم، بانوان در جلسه افتتاح شرکت کردند اما فدراسیون اجازه حضور آن‌ها را در مسابقه‌ فوتبال نداد. من باید درباره این مسئله دوباره از آقای "ساکت" پرس و جو کنم.
 در حالی هیات فوتبال استان خراسان رضوی عالنا عدم دعوت از دو عضو زن شورای شهر مشهد در افتتاحیه ورزشگاه امام رضا(ع) را سیاست فدراسیون فوتبال می‌خواند که وزیر ورزش و جوانان بارها بر لزوم تهسل ورود خانواده‌ها به ورزشگاه‌ها تاکید کرده است.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.