صفحه اصلی / اکران فیلمی درباره‌ی ابراهیم حاتمی‌کیا

اکران فیلمی درباره‌ی ابراهیم حاتمی‌کیا

 «خواب ابراهیم» مستندی است که مراحل ساخت فیلم «چ» ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا را به تصویر کشیده است و کارگردان را در فرآیند ساخت فیلم سینمایی «چ» در مرکز توجه خود قرار داده می‌دهد.
 
  به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، طبق اعلام دست‌اندرکاران «خواب ابراهیم»، این مستند تلاش کرده است که از سیاق دیگر فیلم‌های پشت‌صحنه فاصله بگیرد و در قامت یک مستند مستقل ظاهر شود؛ این فیلم نگاه جدیدی است در به تصویر کشیدن آنچه از ذهن و زبان کارگردان فیلم «چ» در روایت زندگی دکتر مصطفی چمران گذشته و به ساخت این فیلم سینمایی انجامیده است.
 
«خواب ابراهیم» به تهیه‌کنندگی مهدی کریمی محصول سال ۱۳۹۲ در بنیاد سینمایی فارابی است و چهار سال بعد از اکران فیلم سینمایی «چ»،از روز جمعه سی و یکم شهریورماه همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در گروه هنر و تجربه روی پرده می‌رود. فیلم علاوه بر تهران اکران خود را در سایر شهرستان‌ها از جمله مشهد،اصفهان،شیراز،بابل،کرمان و دیگر شهرها هم آغاز خواهد کرد.
 
دیگر عوامل فیلم عبارتند از : گروه تصویربرداران: محمود کریمی،سعید جعفریان، مهدی کشاورزی، مهرداد دعوتخواه، سید احسان محمدی، تدوین: محمود کریمی، صداگذاری: مهدی جمشیدیان، تصحیح رنگ: محراب مشهدبان، روابط عمومی: سعیده الله دادی، محصول بنیاد سینمایی فارابی.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.