صفحه اصلی / گواردیولا: سیتی در حال تبدیل شدن به بارسلونا و بایرن مونیخ است

گواردیولا: سیتی در حال تبدیل شدن به بارسلونا و بایرن مونیخ است

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از ساکرنت، پپ گواردیولا در هفت سال حضور در بارسلونا توانست به شش عنوان قهرمانی دست یابد. او در ادامه در آلمان نیز توانست قهرمانی‌های خود را تکرار کند تا این که به منچسترسیتی پیوست و در این تیم در فصل نخست در رده سوم قرار گرفت.
پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی درباره وضعیت تیمش قبل از شروع هفته پنجم رقابت‌ها گفت: آنچه در بازی با فاینورد نشان دادیم همان فوتبالی بود که در بارسلونا و بایرن مونیخ نشان دادیم. در دو بازی قبل برابر لیورپول و فاینورد همان فوتبال هجومی و زیبا را به نمایش گذاشتیم که به دنبال آن بودم و از این بابت خوشحالم. در حال گذراندن یک دوران هستیم و می‌خواهیم نشان دهیم تیم بزرگی هستیم. در بارسلونا هم وقتی این کار را شروع کردیم، می‌دانستیم قرار است به تیمی بزرگ تبدیل شویم.
او در ادامه صحبت‌های خود گفت: اگر به تیم‌هایی چون رئال مادرید و یوونتوس و بقیه تیم‌هایی که من در آن بودم نگاه کنید می‌بینید که آنها هر سه روز یک بار می‌توانند بازی کنند و به برتری برسند. این تیم‌ها می‌دانند چطور گلزنی کنند و بازی‌هایشان را پیروز شوند و این همان کاری است که ما باید در سیتی انجام دهیم. این همان چیزی است که امسال باید در بازی‌های خودمان داشته باشیم و آن را نشان دهیم.
منچسترسیتی تیم دوم جدول رده بندی لیگ برتر باید در هفته پنجم رقابت‌ها دیدار سختی در زمین واتفورد تیم چهارم جدول انجام دهد و در ادامه در اولین دیدار خود در جام اتحادیه به میدان خواهد رفت.

همچنین مطالعه کنید:

نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۵۲ درصد رسید+ جدول

به گزارش کسب و کار نیوز، طبق آمار بانک مرکزی، میانگین وزنی نرخ بهره بین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.