صفحه اصلی / کولاکوویچ: با فرصت طلبی آمریکا را شکست دادیم

کولاکوویچ: با فرصت طلبی آمریکا را شکست دادیم

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، پس از پیروزی ۳ بر ۲ تیم‌ ملی والیبال ایران برابر آمریکا در دومین دیدار از جام بزرگ قهرمانان جهان، ایگور کولاکوویچ در نشست خبری پایان بازی درباره بازگشت طوفانی ایران به بازی و پیروزی در ست پنجم گفت: بازی بسیار دشواری را پشت سر گذاشتیم و در طول دیدار لحظات سختی برای ما اتفاق افتاد. بازیکنان آمریکا در دو ست نخست در دریافت، حملات پس از دریافت و زدن سرویس بسیار عجیب و درخشان ظاهر شدند.
سرمربی تیم ایران ادامه داد: من در طول دو ست اول همواره به بازیکنانم می‌گفتم که در صورت بازی با همین روند نمی‌توانیم کاری از پیش ببریم. آمریکا فوق‌العاده والیبال بازی کرد. در چنین شرایطی باید برای خودمان فرصت به وجود می‌آوردیم. خوشبختانه از فرصت‌هایی که حریف در طول ست‌ها در اختیارمان قرار داد، به خوبی استفاده کردیم.
کولاکویچ: آمریکا نمی‌توانست در کل بازی با یک روند بازی کند. باید از فرصت‌ها استفاده می‌کردیم و خوشحالم که توانستیم با فرصت‌طلبی از شانس‌هایمان بهره ببریم. با تبدیل توپ‌های برگشتی به امتیازات بازیکنان انرژی زیادی گرفتند و به این باور رسیدند که می‌توانند به پیروزی برسند. از پیروزی امروز برابر آمریکا خوشحالم.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.