صفحه اصلی / خانه های درختی کروی فری اسپریت، ونکوور کانادا

خانه های درختی کروی فری اسپریت، ونکوور کانادا

تجربه گذراندن شبی در جنگل با بهترین امکانات! معمولا سفرهای گروهی به جنگل‌ها و کوه‌ها با کمترین امکانات و فقط با یک کوله‌پشتی انجام می‌شود ولی این سفر با بقیه سفرهایی که به جنگل کرده‌اید، فرق دارد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از کجارو، خانه‌های درختی فری اسپریت یا روح آزاد در شرق ونکوور کانادا، خانه درختی لوکس با فضایی متفاوت است. خانه‌های درختی فری اسپریت در بین زمین و هوا معلق هستند و خانه به‌وسیله طناب‌هایی که در فاصله دو درخت بسته شده‌اند، قرار دارد.

این کره‌های چوبی بزرگ معلق توسط «تام چودلیگ» ساخته شده است. تام سه سال از عمر خود را صرف ساخت کره‌های چوبی و مناسب‌سازی محیط جنگل برای قرار دادن این کره‌ها کرد. چوب استفاده‌شده برای ساخت کره‌های زردرنگ، چوب درخت صنوبر است.

در حال حاضر سه عدد کره چوبی زرد در جنگل‌های ونکوور قرار دارد که ارتفاع آن‌ها از زمین ۳ تا ۴ متر است. برای وارد شدن به اتاقک چوبی معلق باید از راه‌پله مارپیچی استفاده کنید که در کنار کلبه چوبی قرار دارد.

پنجره‌های بزرگ کلبه چوبی، زاویه دید زیبایی را در اختیار شما قرار می‌دهد و فضای داخلی کلبه به‌ اندازه کافی لوکس و زیبا است و شما دیگر نیازی به هیچ وسیله اضافی در این کلبه چوبی ندارید.
تجربه گذراندن وقت بر فراز جنگل‌های ونکوور بدون شک تجربه‌ای خاص و تکرار نشدنی است. امکانات داخل اتاقک چوبی کامل است و مسافران هیچ کمبودی را حس نخواهند کرد. هزینه استراحت در این خانه درختی ارزان نیست و این استراحتگاه به نوعی لوکس به‌حساب می‌آید.

اما چرا خانه درختی به شکل مکعب نیست؟ تام چودینگ سازنده این خانه‌های درختی زردرنگ دلیل اصلی انتخاب ساختار کره‌ای برای این خانه‌های درختی را این‌گونه توضیح می‌دهد:
    دلیل اصلی انتخاب فرم دایره برای ساخت خانه‌های درختی هماهنگی با طبیعت بود. هدف اصلی من از معلق نگه‌داشتن خانه درختی در فضا این بود که مسافران درحالی‌ که بهترین اوقات خود را در جنگل سپری می‌کنند، ولی آسیبی به محیط‌زیست وارد نمی‌کنند و هیچ تماس مستقیمی با جنگل ندارند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.