صفحه اصلی / ویژه‌برنامه‌های «روز جهانی صلح» در سعدآباد برگزار می‌شود

ویژه‌برنامه‌های «روز جهانی صلح» در سعدآباد برگزار می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط‌عمومی مجموعه فرهنگی‌تاریخی سعدآباد، مراسم گرامیداشت «روز جهانی صلح» به‌همت مجموعه فرهنگی‌تاریخی سعدآباد با همکاری گروه سفیران صلح و دوستی برگزار می‌شود که شامل شش برنامه پربار در این حوزه است.
 
ساعت ۱۵ روز پنجشنبه ۲۳ شهریور ۹۶ آیین بزرگداشت روز جهانی صلح در سالن سینمای کاخ ملت برگزار می‌شود و در همین روز جشنواره نقالان کوچک به‌همت گروه سفیران صلح و دوستی، نمایشگاه نقاشی و شعر کودکان ایران‌- ایتالیا و هند با موضوع صلح و همچنین کارگاه اوریگامی با همکاری موسسه سرزمین کاغذ و تا در محوطه کاخ موزه ملت واقع در مجموعه سعدآباد برپا می‌شود.
 
از تاریخ ۲۳ تا ۳۰ شهریور ۹۶ نیز نمایشگاه «جامه صلح» در موزه پوشاک سلطنتی و نمایشگاه عکاسی با عنوان «چهره‌های زندگی» آثار پژمان قنبر نژاد در مرکز هنری و نگارخانه سعدآباد برگزار می‌شود.
 
گرامیداشت روز جهانی صلح هر ‌ساله در ۲۱ سپتامبر (۳۰ شهریور) در بسیاری از کشورها با هدف گسترش صلح، دوستی و آرامش و حذف جنگ و خشونت برپا می‌شود که ممکن است گاهی منجر به یک آتش‌بس موقت در مناطق جنگی برای دسترسی به کمک‌های انسان‌دوستانه شود.
 
علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این برنامه‌ها و بازدید از نمایشگاه‌های به مجموعه فرهنگی‌تاریخی سعدآباد به نشانی میدان تجریش، خیابان ولیعصر(عج)، خیابان شهید فلاحی (زعفرانیه)، خیابان شهید طاهری مراجعه کنند.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.