چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / پینترست-شبکه اجتماعی جذاب برای خانم ها

پینترست-شبکه اجتماعی جذاب برای خانم ها

هدف اصلی از راه اندازی سایت پینترست وصل کردن تمام مردم دنیا به واسطه «چیزهایی» که برایشان جالب است می باشد.
جالب است که تعداد کاربران خانم که از این شبکه اجتماعی محبوب عکس محور استفاده میکنند ۴ برابر آقایان است.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهرآی تی، در میان انواع رسانه های اجتماعی پرمخاطب، پینترست، یک سرویس اشتراک محتوا با قابلیت های بصری بالاست که به همه اعضایش این امکان را می دهد عکس ها و ویدئوهایشان را در تابلو اعلانات اختصاصی خود پست یا به اصطلاح پین (سنجاق) کنند. بطور کلی بیشترین مخاطبان این رسانه را در جهان خانم ها (۸۷ درصد) تشکیل می دهند، این بدین معنی است که پینترست بهترین مکان به اشترک گذاری تصاویر و طرح های گرافیکی جذابی است که مخاطبان اصلی آنها خانم ها هستند و درصد بیشترشان در محدوده سنی ۲۵ تا ۳۵سال هستند.
پینترست
در پینترست شما می توانید برای تصاویر خود آلبوم ایجاد کنید تا با استفاده از آن تصاویر خود را دسته بندی کنید و برای پیدا کردن تصویری خاص، بتوانید سریع تر اقدام کنید.
علاقه مندیهای برتر کاربران آمریکایی در خصوص استفاده از این شبکه اجتماعی بیشتر مربوط به صنایع دستی،دکوراسیون داخلی،طراحی،مد،آشپزی،لباس می باشد.
تصاویر زیاد و رابط کاربری دوستانه، استفاده از پینترست را جذاب میکند.
با استفاده از پینترست میتوانید کتاب آشپزی مورد علاقه خود را درست کنید.
سایت پینترست می‌تواند حاوی بهترین غذاهای دنیا باشد. به جای این که فقط غذاها را مشاهده کنید چند سایت آشپزی را ببینید و غذاها را به صفحه شخصی خود (بورد غذایی خود) در سایت پین کنید. عکس‌هایی که دستورات غذایی نیز دارند و فقط عکس غذاها را به شما نمی‌دهند انتخاب کنید. وقتی شما در بورد خود بر روی آن عکس‌ها کلیک کنید دستورات غذایی نیز دقیقا در کنارش وجود خواهد داشت. همه سایت‌ها این قابلیت را ندارند، بنابراین شما مجبورید که آنها را ابتدا پین کنید و سپس در سایت پینترست چک کنید. مطمئن نیستید برای درست‌کردن غذای مورد نظرتان از فروشگاه چه باید بگیرید؟ به سرعت از گوشی یا تبلت خود دستور غذایی را که در بورد خود تهیه کرده بودید پیدا کنید: تمام مواد تشکیل‌دهنده آن را ببینید. در خانه لپ‌تاپ یا تبلت خود را در حالی که آشپزی می‌کنید روشن کنید! با این بورد غذایی که درست کردید دیگر نیازی به سایت‌های آشپزی دیگر ندارید. هر چیزی که برای درست‌کردن یک وعده غذایی خوشمزه نیاز دارید در کنارتان است.
با استفاده از پینترست میتوانید بهترین هدایا را بدهید.
در پینترست معمولا کاربران از چیزهای مورد علاقه شان و یا چیزهایی که دوست دارند داشته باشند بورد مخصوصی ایجاد میکنند.شما با نگاه کردن به بورد دوستانتان راحت تر میتوانید برای آنها هدیه بگیرید وآنها را شگفت زده کنید.

 

همچنین مطالعه کنید:

وصول ١١٠ هزار میلیارد تومان از ابربدهکاران مالیاتی

به گزارش کسب و کار نیوز ، احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در جمع خبرنگاران گفت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.