چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / اعطای جایزه انتقال فناوری به شرکت‌های موفق کشورهای اسلامی

اعطای جایزه انتقال فناوری به شرکت‌های موفق کشورهای اسلامی

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا مهندس مهدی صفاری‌نیا با اشاره به برگزاری دور دوم جایزه بهترین قرارداد انتقال فناوری دی-هشت، اظهار کرد: دومین دور جایزه انتقال فناوری به بهترین قرارداد انتقال فناوری منعقد شده در سال ۲۰۱۶ (سال گذشته) میلادی میان کشورهای عضو سازمان دی-هشت و کشورهای عضو سازمان همکاری‌های اسلامی، در اجلاس سران کشورهای اسلامی عضو سازمان D-8 اعطا خواهد شد.
صفاری‌نیا درخصوص قراردادهای نامزد دریافت جایزه توضیح داد: اطلاع‌رسانی و فراخوان جایزه به نمایندگان شبکه در کشورهای عضو دی-هشت، سازمان‌های مرتبط در کشورها، پارک‌های فناوری و شرکت‌های فناور در کشورها از طرف دبیرخانه شبکه انجام شده است و تاکنون چند قرارداد نامزد در مرحله داوری قرار دارند و مهلت اعلام نامزدی برای دریافت این جایزه تا تاریخ ۲۷ سپتامبر ۲۰۱۷ میلادی (۵ مهرماه امسال) ادامه دارد. 
دبیر شبکه D-8 TTEN در خصوص مراسم اهدای جایزه افزود: بنابر مذاکرات انجام شده با دبیرخانه سازمان دی-هشت، جایزه دور دوم در اجلاس سران دی-هشت که از ۲۵ تا ۲۹ مهرماه در استانبول ترکیه با حضور رؤسای جمهور ۸ کشور و وزرای امور خارجه برگزار می‌شود، اهدا خواهد شد. 
صفاری‌نیا درخصوص دور اول این جایزه خاطر نشان کرد: دور اول این جایزه برای قراردادهای سال ۲۰۱۵ بود که پس از ارزیابی قراردادهایی که از ۸ کشور به دبیرخانه شبکه ارسال شده بود، به قرارداد انتقال فناوری منتقل شده از سوی یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه دارو از ایران به شرکت «اینوبایوونچرز» مالزی اعطا شد.
شرکت‌های فناور در کشورهای عضو سازمان دی-هشت و کشورهای اسلامی می‌توانند با مراجعه به سایت شبکه تبادل و انتقال فناوری دی-هشت به نشانی www.d8tten.org برای ثبت نام در دوم جایزه اقدام کنند. قراردادهای انتقال فناوری میان شرکت‌های فناور در کشورهای عضو دی-هشت با دیگر کشورهای اسلامی که در سال ۲۰۱۶ منعقد شده باشند و موضوع قرارداد آنها انتقال فناوری و تبادل دانش فنی تولید محصولات فناورانه باشد، دارای شرایط عمومی نامزدی در این جایزه هستند.

همچنین مطالعه کنید:

وصول ١١٠ هزار میلیارد تومان از ابربدهکاران مالیاتی

به گزارش کسب و کار نیوز ، احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در جمع خبرنگاران گفت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.