صفحه اصلی / مدیرعامل سپیدرود: هیات مدیره درباره استعفای نظرمحمدی تصمیم می‌گیرد

مدیرعامل سپیدرود: هیات مدیره درباره استعفای نظرمحمدی تصمیم می‌گیرد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا میرشهاب مومنی، مدیرعامل باشگاه سپیدرود درباره استعفای علی نظرمحمدی سرمربی این تیم و مذاکره با این مربی اظهار کرد: در صحبتی که با نظرمحمدی داشتم او بیان کرد که شرایط سخت شده است و من استعفا دادم تا دست شما برای تغییر باز باشد.
او ادامه داد: من نیز باید صحبت‌های نظرمحمدی را به استحضار هیات مدیره برسانم و در قبال ماندن یا رفتن او با هیات مدیره صحبت کنم. به نظرم باید درباره این مساله خرد جمعی تصمیم بگیرد و هر تصمیمی که هیات مدیره بگیرد، ما آن را عملی خواهیم کرد. اگر بحث رفتن باشد، سعی می‌کنیم با خوشرویی با نظرمحمدی وداع کنیم و اگر تصمیم به حمایت از او گرفته شود، تمام قد پای او می‌ایستیم.
مومنی اضافه کرد: توافق باید همیشه کارنامه‌ای باشد. این نیست که بگوییم به خاطر شرایطی که مربی دارد او را نگه داریم یا برکنارش کنیم نه به‌خاطر ارتباط‌هایش. اولویت ما موفقیت باشگاه است و حتی اگر این موفقیت در رفتن من نیز خلاصه شود، من با روی باز این کار را خواهم کرد.
مدیرعامل سپیدرود در پایان درباره حضور نیافتن روانخواه در تمرین‌های این تیم تصریح کرد: من با امیدرضا صحبت کردم و به او علاقه‌مند شدم. او دانش خوبی دارد و به زودی می‌تواند یکی از مربیان بزرگ ایران شود. او به خاطر شرایط تیم ناراحتی‌هایی دارد که باید استقامتش را بالاتر ببرد زیرا این خصیصه برای کسی که می‌خواهد مربی بزرگی شود، لازم است. البته من درباره این شرایط ناراحت کننده هنوز به اطمینان نرسیده‌ام و باید درباره آن تحقیق کنم.

همچنین مطالعه کنید:

وصول ١١٠ هزار میلیارد تومان از ابربدهکاران مالیاتی

به گزارش کسب و کار نیوز ، احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در جمع خبرنگاران گفت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.