صفحه اصلی / پرسپولیس به‌دنبال پرداخت قسطی طلب ژوزه

پرسپولیس به‌دنبال پرداخت قسطی طلب ژوزه

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از محمدرضا حاجی بیگی درباره مسائل مطرح شده در جلسات اخیر هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، اظهار کرد: در جلسات اخیر بر سر مثال مختلف و معضلات موجود و همین طور راه‌حل‌های حل مشکلات بحث و تبادل نظر کردیم. مطمئنا با توجه به تجارب اعضای هیات مدیره راهکارهای مناسب برای حل مشکلات ارائه خواهد شد.
او افزود: واقعیت این است باشگاه از نظر فنی و همین طور نتیجه‌گیری وضعیت خوبی دارد. در میان اعضای هیات مدیره هم هماهنگی خوبی وجود دارد و طاهری، مدیرعامل باشگاه هم در تلاش است تا مسائل جاری حل شود. امیدوار هستیم تیم هم در ابوظبی نتیجه‌ خوبی بگیرد و به جمع چهار تیم برتر آسیا برود. البته در این میان نقش هواداران هم بسیار مهم است. من خواهشمندم که حمایت‌های مادی و معنوی خود را هم‌چنان ادامه‌ بدهند.
این عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس هم‌چنین درباره آخرین وضعیت پرونده مانوئل ژوزه هم، گفت‌: برای پرداخت اقساطی این پول در حال‌ رایزنی با وکیل این مربی هستیم. در این زمینه استعلام نهایی را انجام دادیم و منتظر پاسخ هستیم. البته وکیل ژوزه هم خیلی پافشاری می‌کند که کل مبلغ به صورت یک‌جا پرداخت شود.
حاجی بیگی هم‌چنین درباره بدهی مالیاتی تیم فوتبال پرسپولیس گفت‌: در این زمینه نیز در حال‌ رایزنی هستیم تا بتوانیم کمی از مبلغ تعیین شده را کم کنیم.
وی در پاسخ به این سوال که آیا در صورت پیروزی پرسپولیس برابر الاهلی پاداشی به بازیکنان پرداخت خواهد شد؟ گفت‌: بازیکنان که به تازگی شارژ مالی شدند، مبلغ خوبی هم به آن‌ها پرداخت شده است.

همچنین مطالعه کنید:

وزیر ارتباطات: ۱۴۰۳، سال طلایی برای پروژه فیبرنوری است

به گزارش کسب و کار نیوز ، نخستین جلسه بررسی پروژه فیبر نوری منازل و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.