صفحه اصلی / سرمایه‌گذاری فیس بوک در تولید محتوای ویدیویی

سرمایه‌گذاری فیس بوک در تولید محتوای ویدیویی

به گزارش کسب و کار نیوز، به نقل از اندروید هدلاین، شرکت فیس بوک اعلام کرده است که قصد دارد در زمینه تولید محتوای ویدیویی اختصاصی نیز پیشرفت کرده و آن را به ویژگی های خود اضافه کند.
بر اساس گزارشی از وال استریت ژورنال، این شبکه اجتماعی در ماه گذشته، کلید Video را با تبی موسوم به Watch جایگزین کرد که قرار است نقش لندینگ پیج را برای برنامه‌های تلویزیونی اختصاصی فیسبوک ایفا کند.
همانطور که می دانیم فیس بوک در رقابت با شبکه های فعال در زمینه استریم آنلاین نظیر نتفلیکس و هولو ، قصد سرمایه گزاری در پروژه تولید و ارائه محتوای ویدویی را دارد و این نخستین باری نیست که این شرکت علاقمندی خود را در این باره اظهار می کند. بلکه در ماه ژوئن سال جاری میلادی بود که فیس بوک اعلام کرد می خواهد در هر کدام از بخش های تولید محتوای ویدیویی اورجینال خودش، ۳ میلیون دلار سرمایه گذاری کند.
رقم بالای سرمایه گذاری این رسانه اجتماعی محبوب حاکی از آن است که فیس بوک در عملی سازی این تصمیم بسیار جدی و مصمم است و می خواهد در آینده نزدیک، یکی از رقیبان سرسخت و فعال نتفلیکس و هولو باشد و به مخاطبان و طرفداران خود خدمات جدیدتر استریم آنلاین را ارائه دهد. گفته می‌شود که سرمایه‌گذاری یک میلیارد دلاری فیس بوک برای تولید محتوا تا پایان سال ۲۰۱۸ در نظر گرفته شده است.
مخاطبان و کاربران شبکه اجتماعی فیس بوک در حال حاضر حدود ۲ میلیارد نفر است و تلاش این شرکت برای نگه داشتن کاربران در داخل پلتفرم خودش منطقی بنظر می رسد . اما چیزی که هنوز مشخص نشده است میزان موفقیت فیس بوک در این باره است. در حال حاضر باید منتظر بمانیم تا ببینیم مارک زاکربرگ – مدیر عامل و موسس فیسبوک – که می خواهد چنین مبلغ هنگفتی را صرف استریم آنلاین کند، موفق به جذب بیشتر کاربران و مخاطبان می شود یا خیر.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.