صفحه اصلی / برندگان قرعه‌کشی «جشنواره تابستانه ناواکو» معرفی شدند

برندگان قرعه‌کشی «جشنواره تابستانه ناواکو» معرفی شدند

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در این جشنواره که به مدت دو ماه از ابتدای شهریور تا پایان مهر ۹۶ برگزار می‌شود، پذیرندگان دستگاه‌های کارتخوان بانک مسکن به ازای هر پنج تراکنش خرید در هر روز یک امتیاز و همچنین به ازای هر تراکنش خرید با مبلغ حداقل ۲۰۰ هزار تومان یک امتیاز دیگر را کسب می‌کنند و می توانند در قرعه کشی هفتگی شرکت کنند.
بر این اساس و در مرحله اول قرعه‌کشی این جشنواره محمود عبدالهی از استان خراسان رضوی،یوسف عالی صومعه از استان تهران،حبیب فیاضی از استان آذربایجان غربی،ابراهیم ابونصری از استان فارس و عبداله امیدزاده از استان گلستان به عنوان برندگان این دوره معرفی شدند این گزارش حاکی است، شرکت فناوری اطلاعات ناواکو با برگزاری جشنواره تابستانی از پذیرندگان فعال پایانه‌های فروشگاهی (دستگاه‌های پوز) بانک مسکن قدردانی می‌کند.
قرعه کشی این جشنواره به صورت هفتگی برگزار شده و هر هفته به ۵ نفر از پذیرندگان دستگاه‌های بانک مسکن، هدیه دو میلیون تومانی تعلق خواهد گرفت. همچنین به ۳ نفر از پذیرندگانی که طی یک ماه حداقل ۱۰۰ امتیاز کسب کنند، هدیه پنج میلیون تومانی اهدا می‌شود.
شایان ذکر است، پذیرندگان پایانه‌های بانک مسکن می‌توانند با مراجعه به پورتال شرکت ناواکو به آدرسwww.navaco.orgاز امتیاز خود در طی هر هفته و نتایج قرعه‏ کشی مطلع شوند.
 

همچنین مطالعه کنید:

وصول ١١٠ هزار میلیارد تومان از ابربدهکاران مالیاتی

به گزارش کسب و کار نیوز ، احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در جمع خبرنگاران گفت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.