صفحه اصلی / مردم شایسته خدمات رسانی بیشتری هستند

مردم شایسته خدمات رسانی بیشتری هستند

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، سیدحسن قاضی زاده هاشمی عصر روز جمعه در جمع مردم لوجلی شیروان اظهار کرد: گام های خوبی در حوزه سلامت در دولت یازدهم برداشته شد و این روند در دولت دوازدهم هم شتاب داده می شود.
وزیر بهداشت که قرار است در قالب خدمات کاروان سیار بنیاد خیریه نورآوران سلامت، جراحی چشم چند بیمار نیازمند در شهر لوجلی مرکز بخش سرحد شیروان را هم انجام دهد، افزود: هدف از اقدامات این بنیاد خیریه کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه است.
قاضی زاده هاشمی گفت: خوشبختانه این بنیاد تاکنون گام های خوبی برای درمان و خدمات درمانی برداشته است که امیدوارم این روند همچنان ادامه داشته باشد.
وزیر بهداشت به منظور افتتاح مرکز جامع سلامت در روستای الله آباد واقع در بخش مرکزی این شهرستان و چندین عمل جراحی چشم در بنیاد خیریه نورآوزان سلامت شعبه شرق کشور واقع در شهر لوجلی شیروان سفر کرده است.
بنیاد خیریه نورآوران سلامت شعبه شرق کشور کار خود را با انجام نخستین عمل جراحی چشم در شهر لوجلی شیروان در ۱۲ مردادماه بر روی چشمان فرد مسن ۷۰ ساله این منطقه آغاز کرد.
بنیاد خیریه نورآوران سلامت شعبه شرق کشور از سال ۹۲ کار اجرایی خود را شروع کرده که هر سال در ۳ منطقه حضور پیدا می کند و تاکنون در خراسان رضوی(گناباد)، خراسان شمالی( مانه و سملقان و شیروان) و خراسان جنوبی( نهبندان و بخش قهستان) برای مردم روستاهای محروم در بخش چشم پزشکی و دندان پزشکی خدمات رایگان ارائه داده است. 
از ابتدای تاسیس بنیاد خیریه نورآوران سلامت شعبه شرق کشور تاکنون، این گروه در ۱۱ منطقه در ۷ استان با استقرار اتاق های عمل سیار علاوه بر خدمات تخصصی چشم پزشکی و نیز بینایی سنجی، خدمات دندانپزشکی نیز به محرومان منطقه ارائه داده اند. 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.