صفحه اصلی / مدیریت آب، شاه‌کلید دولت دوازدهم

مدیریت آب، شاه‌کلید دولت دوازدهم

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا بهرام فیاضی  با بیان اینکه وزارت نیرو به یک اقتدار مدیریتی بیش از گذشته نیازمند است، اظهار کرد: با در نظر گرفتن این مسئله که دو مقوله آب و برق بر عهده وزارت نیرو است، ضروری است که اقتدار به وزارت نیرو برگردد. همچنین در شرایطی که بحران آب آینده کشور را تهدید می‌کند، باید به این مسئله توجه شود.
وی ادامه داد: وزارت کشاورزی و سازمان حفاظت محیط زیست می‌توانند نقش بسزایی در کاهش بحران منابع آبی کشور داشته باشند، به گونه‌ای که باید گفت ساماندهی وضعیت آب در کشور تنها با ایجاد اقتدار در وزارت نیرو و اجرای یک مدیریت درست به وجود می‌آید.
دبیر انجمن صنفی شرکت‌های صنعت آبفا با بیان اینکه در حال حاضر باید مدیریت منابع آب را علی‌رغم وجود محدودیت‌ها بیشتر پیش ببریم، عنوان کرد: ظرفیت‌های توسعه‌ای موجود در وزارت نیرو بسیار زیاد است. به همین دلیل باید به این مسئله نیز توجه بیشتری شود.
فیاضی با تاکید روی مسئله آب گفت: برخی پروژه‌ها در زمینه آب به صورت نیمه‌تمام باقی مانده‌اند که لازم است به این پروژه‌ها نگاه تسهیل‌گرایانه‌تری شود، به گونه‌ای که با اجرای پروژه‌ها بتوانیم شاهد ساماندهی مناسب در بخش آب باشیم.
وی تصریح کرد: اگر وزارت نیرو بتواند اقتدار مدیریتی خود را در بین دستگاه‌های مدیریتی افزایش دهد بی شک بسیاری از چالش‌های بخش آب کشور برطرف خواهد شد، لذا انتظار می‌رود که در دولت دوازدهم به این مهم توجه بیشتری شود.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.