صفحه اصلی / حسن بابک: می‌توانستیم قهرمان جهان شویم/ سرمربی تیم ملی نمی‌مانم

حسن بابک: می‌توانستیم قهرمان جهان شویم/ سرمربی تیم ملی نمی‌مانم

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا از آتن، حسن بابک پس از نایب قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران در رقابت‌های جهان ۲۰۱۷ اظهار کرد: کشتی ایران همواره استحقاق و توانایی ایستادن بر سکوی جهانی را دارد و مهم این است که کشتی‌گیران ما به توانایی خود ایمان داشته باشند و با انگیزه زیاد برای کسب موفقیت تلاش کنند. ما می‌توانستیم عنوان قهرمانی را به دست بیاوریم اما متاسفانه دو کشتی‌گیر سبک وزن ما که از شانس های مسلم کسب مدال بودند نتوانستند در حد انتظار ظاهر شوند.
وی تصریح کرد: البته از کسب نایب قهرمانی رقابت‌های جهانی راضی هستیم و خدا را شکر می کنیم. هر چند که تیم روسیه بر سکوی قهرمانی ایستاد، اما آنها با یک مدال طلا قهرمان شدند ولی ما با دو مدال طلا نایب قهرمان شدیم. معتقدم کشتی‌گیران ایران در همه رده‌های سنی از جمله نوجوانان همواره این شایستگی را دارند که بر سکوی جهانی قرار بگیرند و با کشتی گیران ما باید بدانند نام ایران در جهان، بزرگ است و باید قدر این موقعیت را بدانند.
بابک افزود: هدف ما این است که نتایج رده‌های پایه کشتی فرنگی در سال‌های بعد بدون نوسان باشد و ما همواره جز سه تیم برتر دنیا باشیم. امیدوارم مردم ایران با کسب عنوان نایب قهرمانی جهان توسط آینده‌سازان کشتی ایران شاد شده باشند و این نتیجه را از ما قبول کنند.
سرمربی موقت تیم نوجوانان ادامه داد: از مسئولان ورزش درخواست دارم این نوجوانان افتخارآفرین را که بدون هیچ توقع و چشمداشتی با کمترین خواسته به این افتخار بزرگ رسیدند را مورد حمایت قرار دهند چراکه آینده ورزش ایران توسط همین نوجوانان ساخته خواهد شد.
وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا قرار است به عنوان سرمربی به کار خود ادامه می دهد یا خیر گفت: چنین تصمیمی ندارم و مطمئنا بعد از بازگشت به تهران در فرصت مناسب درخصوص سرمربی این تیم تصمیم‌گیری می‌کنیم. قصد داریم فردی جوان و با انرژی که تجربه کافی داشته باشد را به عنوان سرمربی انتخاب کنیم.
تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران چهارشنبه شب با کسب دو مدال طلا توسط محسن مدهنی در وزن ۵۸ کیلوگرم و مهران سعادتی‌فرد در وزن ۷۶ کیلوگرم، یک نقره مصطفی کایدخورده در وزن ۶۳ کیلوگرم و دو برنز محمد نصرتی در ۸۵ و سید مجتبی حسینی در وزن ۱۰۰ کیلوگرم بر سکوی نایب قهرمانی رقابت‌های جهانی یونان ۲۰۱۷ ایستاد.
 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.