صفحه اصلی / مجموعه شهربانوی دماوند میزبان مراسم ازدواج افراد کم برخوردار

مجموعه شهربانوی دماوند میزبان مراسم ازدواج افراد کم برخوردار

 
 سعید طلوعی با اشاره به مشکلات اقتصادی جامعه امروزی و ضرورت کمک رسانی به شهروندان به ویژه قشر جوان برای گذران زندگی، گفت: از همین رو با بهره گیری از اعیاد مختلف مذهبی، با همکاری مسئولین شهربانوی دماوند، مراسم های عقد و ازدواج با الگوبرداری از سبک زندگی اسلامی برای زوج های جوان برگزار می شود.
 
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، وی همچنین خاطرنشان کرد: با توجه به نیازسنجی محلات، این مراسم شاد و پرفیض و ساده در حسینیه های سطح منطقه اجرا شده و ضمن مولودی خوانی، خدمات دیگری از جمله عکاسی، لباس عروس، آرایشگاه، دسته گل، جهیزیه و سیسمونی نیز به صورت رایگان به زوج های جوان ارائه می شود.
 
شهردار منطقه ۷ تاکید کرد: امروز جامعه ما درگیر آسیب های اجتماعی مانند طلاق، بیکاری، اعتیاد و بالارفتن سن ازدواج است که موثر ترین راه برای برون رفت از این آسیب ها برگزاری ازدواج آسان است.
 
وی با اشاره به این مطلب که با اجرای برنامه های این چنینی می توان جوانان را به سمت و سوی زندگی ساده ایرانی اسلامی سوق داده و تجمل گرایی را در جامعه ریشه کن کرد، اظهار داشت: امیدواریم با نهادینه کردن فرهنگ ازدواج آسان به تعالی خانواده و ترویج ازدواج در بین جوانان کمک کنیم.

همچنین مطالعه کنید:

دلایل قانونی اعتراض شدید مشاوران املاک به «سامانه خودنویس»

به گزارش کسب و کار نیوز ، مهرداد آرمان در گفت و گو با پایگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.