صفحه اصلی / خیران سلامت کشور تاکنون ۵۰ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری کرده‌اند

خیران سلامت کشور تاکنون ۵۰ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری کرده‌اند

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، اسماعیل غنیان روز چهارشنبه در نشست مجمع خیران سلامت استان سمنان در دفتر امام جمعه این شهر افزود: مجمع خیران سلامت کشور تا پایان سال ٩۵ و با گذشت کمتر از یک دهه، ۵٠ هزار میلیارد ریال در بحث سلامت کمک و سرمایه گذاری کرده اند.
وی بیان داشت: سال ٩۴ حدود هفت هزار میلیارد ریال توسط این مجمع جمع آوری شده بود و در سال ٩۵ این مقدار به ۱۵ هزار میلیارد ریال افرایش یافت و امید است این روند صعودی همچنان ادامه داشته باشد.
معاون هماهنگی امور استان های مجمع خیران سلامت کشور با بیان این که این کمک خیران یک حرکت تجمیعی است، یادآور شد: این عملکرد خیران حرکت بزرگی بود و استقبال زیادی از طرف مردم در سراسر کشور برای این حرکت انجام شده است.
وی تصریح کرد: در ٢٧٠ نقطه از کشور مجمع خیران سلامت وجود دارد که اعضای این مجمع از ٢۵ نفر کمتر نیستند و در برخی از شمار اعضا شهرها به بیش از ٢٨٠ نفر نیز می رسد.
غنیان خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب نیز اعضای مجموعه را رصد کرده اند و از عملکرد مجمع خیران سلامت رضایت دارند و رضایت ایشان از سخنان و پیام های ایشان مشهود است.
معاون هماهنگی امور استان های مجمع خیران سلامت کشور تاکید کرد: این مجموعه تمام تلاش های خود را کرده است تا مجمع توسط مردم اداره شود و اداره این مجمع توسط مردم تا کنون برکات زیادی داشته است و باید این حرکت مردمی همچنان ادامه یابد.
وی اضافه کرد: طبق برنامه که در پنج سال گذشته تدوین شده است، کمک خیران به سمت اولویت های مراکز دانشگاه ها هدایت شده است و هدف اصلی نیز برطرف کردن نیازهای سلامت جامعه و کمک به نیازمندان حوزه سلامت است.
معاون هماهنگی امور استان های مجمع خیران سلامت کشور گفت: در این مجمع طرح های کوچک و بزرگ بسیار زیادی افتتاح شده است و در استان سمنان نیز تا کنون خدمات ارزنده ای انجام شده است.
در این نشست، انتخابات هیات مدیره و بازرسان برای دوره جدید مجمع خیران سلامت استان با حضور آیت الله سیدمحمد شاهچراغی امام جمعه سمنان و نماینده ولی فقیه در استان، محمدباقر عبدوس امام جمعه موقت سمنان، محمد همتیان معاون استانداری و دیگر مسوولان استانی برگزار و درباره مباحثی مانند افزایش کمک خیران و توجه به مکان راه اندازی مراکز درمانی و ارزیابی و نیازسنجی در این زمنیه تبادل نظر شد.
در کشور ٧۵ هزار خیر سلامت وجود دارد و از سال ۸۷ تا کنون مجمع خیران سلامت استان سمنان حدود ۵۵۰ میلیارد ریال در زمینه خدمت رسانی به مردم در حوزه سلامت سرمایه گذاری کرده اند.

همچنین مطالعه کنید:

تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی

به گزارش کسب و کار نیوز ، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه این اقدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.