صفحه اصلی / موزاییک‌های خیابان ولیعصر سرقفلی دارند

موزاییک‌های خیابان ولیعصر سرقفلی دارند

رئیس اتحادیه پیراهن‌دوزان و پیراهن‌فروشان در خصوص تعطیل کردن مغازه‌های خیابان ولیعصر توسط مغازه‌داران در اعتراض به گسترش پدیده دستفروشی در این خیابان، گفت: اتحادیه ما از این موضوع اطلاعی نداشته و به سبب اینکه در آن خیابان مغازه ها از صنف های متعددی هستند این تعطیلی صنفی نبوده بلکه محلی بوده است.
 
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پایگاه خبری اتاق اصناف تهران، مجتبی درودیان ادامه داد: این مشکل در تمام دنیا حل شده است. در سایر کشورها برای افراد دستفروش که توانایی اجاره مغازه یا تهیه سرمایه ندارند مکان‌هایی در نظر گرفته شده که با پرداخت اجاره به شهرداری از امکاناتی مانند میز و برق بهره‌مند می شوند و به راحتی می توانند به کسب و کار خود برسند.
 
وی ادامه داد: اما متاسفانه در تهران هر نقطه که شلوغ‌تر باشد دستفروش‌ها به آنجا مراجعه می کنند و در برخی از خیابان ها همچون ولیعصر، موزاییک‌ها سرقفلی دارند و سالیان سال است دستفروش‌ها آنجا فعالیت می کنند و هیچ برخوردی با آنها نمی شود.
 
درودیان تصریح کرد: برخورد قهری با این افراد چاره ساز نیست و ما نیز مخالف آن هستیم. بهترین روش همان است که روزهای جمعه در مکان‌هایی مانند پاساژ پروانه در چهار راه استانبول اجرا می شود و دستفروش‌ها با هر نوع جنسی در آنجا فعالیت می کنند و مانع کسب هیچ گروهی نیستند.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.