صفحه اصلی / اعتبار۱۲هزارمیلیاردریالی برای طرح جامع آبرسانی پایتخت

اعتبار۱۲هزارمیلیاردریالی برای طرح جامع آبرسانی پایتخت

 
 محمد پرورش، مدیرعامل آبفای استان تهران در حاشیه آیین افتتاح پروژه ارتقای کیفی آب شرب جنوب تهران در محل تصفیه خانه کن در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه ۴۰ کیلومتر از خطوط با قطرهای بالا باقی مانده، گفت: لوله ها برای این پروژه خریداری شده و پیمانکار نیز آماده است. با اجرای طرح جامع آب رسانی تهران، در سال هایی که بارندگی کاهش پیدا می کند شاهد آبرسانی پایدار در شهر تهران هستیم.
 
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از  مهر ,به گفته وی میزان سرمایه مورد نیاز برای اجرای این طرح  ۱۲ هزار میلیارد ریال است.
 
این مقام مسوول همچنین در آیین بهره‌برداری از طرح ارتقای آب جنوب تهران با اعلام اینکهبا توجه به افزایش جمعیت تهران، خدمات آب و فاضلاب نیز باید به تناسب جمعیت افزایش یاید، تصریح کرد: آب تمامی نقاط تهرن در سال ۹۶، در شرایط «سبز» قرار گرفت که نشان از سلاکت بودن و کیفیت آب است.
 
پرورش با اشاره به اینکه اگر یک‌ ساعت در ارایه خدمات خلل ایجاد شود نارضایتی‌هایی ایجاد می شود، ادامه داد: باید زیرساخت‌هایی از این دست ایجاد شود و توسعه یابد تا در خدمات‌رسانی خللی ایجاد نشود. 
 
وی همچنین با بیان اینکه پروژه ماملو که در جنوب‌شرق تهران انجام شده ، مکمل پروژه ارتقای کیفی آب شرب جنوب تهران است، افزود: هدف ما از این پروژه این بود که آب جنوب تهران را که حدود ۳.۵ میلیون نفر جمعیت دارد، پایدار کنیم؛ در عین حال موارد پدافندی را نیز در پروژه در نظر گرفتیم
 
پرورش با بیان اینکه هزینه این پروژه ۲ هزار میلیارد ریال بوده است گفت: امروز سه هزار میلیارد ریال پروژه آب و فاضلاب در نقاط دیگر استان تهران به بهره‌برداری می‌رسد. 
 
وی با اشاره به سامانه اسکادای آبفای استان تهران گفت: هم اکنون ارتباط برخط در حوزه آب‌رسانی داریم که این امر اتفاق بزرگی است و اگر توانسته‌ایم از تابستان به راحتی عبور کنیم به خاطر این سامانه بوده است. 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.