صفحه اصلی / افتتاح هم‌زمان مدارس «امید آینده» در دو استان کشور با حمایت بانک آینده

افتتاح هم‌زمان مدارس «امید آینده» در دو استان کشور با حمایت بانک آینده

 
در همین راستا، روز دوشنبه، ۱۳ شهریور ماه جاری نیز مدیران ارشد بانک آینده با حضور هم‌زمان در دو استان سیستان و بلوچستان و کردستان، نسبت به افتتاح مدارس «امید آینده» در شهر زاهدان و روستای آساوله شهر سنندج اقدام نمودند؛ در این مراسم، مقامات استانی، مسؤولان محلی و هم‌چنین اهالی هر منطقه حضور داشتند.
به گزارش کسب و کار نیوز، مدرسه «امید آینده» زاهدان در فضایی به‌مساحت٣۵۶٠ مترمربع و ۶٩٠ متر بنا شامل: ٩ کلاس، ساختمان سرایداری، سرویس بهداشتی و امکاناتی نظیر: کارگاه، کتابخانه، نمازخانه، آزمایشگاه و موتورخانه و هم‌چنین مدرسه «امید آینده» سنندج نیز در فضایی به‌مساحت ۱۸۴۰ مترمربع و زیر بنایی بالغ بر ۸۴۸ متر با ۱۱ کلاس و امکانات کامل تحصیلی بنا شده‌اند.
شایان ذکر است؛ بانک آینده در راستای ایفای مسؤولیت اجتماعی خود با هدف گسترش زیرساخت‌های آموزشی به‌ویژه در مناطق کم‌برخوردار کشور، از آغاز هفته جاری تا کنون مفتخر به افتتاح دو مدرسه ابتدایی با ۸ کلاس به‌ترتیب در منطقه ریگان بمِ استان کرمان و شهرک مهرشهر بیرجند در استان خراسان جنوبی بوده است. 
یادآور می‌شود؛ روز سه‌شنبه، ۱۴ شهریور ماه جاری نیز مراسم افتتاح یک باب مدرسه «امید آینده» دیگر در روستای باغک جنوبی شهرستان تنگستان در استان بوشهر با حضور اهالی منطقه، مسؤولان استانی و مدیران ارشد بانک آینده برگزار خواهد شد.
 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.