صفحه اصلی / دژاگه:درباره پیشنهاد پرسپولیس چیزی مشخص نیست

دژاگه:درباره پیشنهاد پرسپولیس چیزی مشخص نیست

به‌ گزارش ‌کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، اشکان دژاگه، در حاشیه تمرین امروز (یک‌شنبه) تیم‌ ‌ملی درباره دیدار با سوریه، اظهار کرد: سوریه قوی است. آنها در حال‌ حاضر تیم سوم گروه هستند و در بازی‌های قبلی نیز خوب ظاهر شدند. آنها توانستند قطر را ببرند. در بازی رفت هم بازی سختی مقابل آنها داشتیم و تیم جنگنده‌ای دارند. سوریه هنوز شانس صعود به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را دارد.
کاپیتان تیم‌ ‌ملی فوتبال درباره شائبه تبانی در دیدار ایران و سوریه، تصریح کرد: ما به خودمان فکر می‌کنیم. تا الان سعی کرده‌ایم بازی‌های خوبی را انجام دهیم. بازی قبلی ما مقابل کره جنوبی سخت بود ولی همه کارشان را خوب انجام دادند. بردن کره جنوبی کار آسانی نیست. من به تمام بازیکنان تیم‌ ‌ملی برای تلاشی که در آن بازی کردند خسته نباشید می‌گویم.
دژاگه درباره بیانیه مشترک بازیکنان تیم‌ ‌ملی پس از دیدار برابر تیم‌ ‌ملی فوتبال کره جنوبی، گفت‌: ما حرف‌هایمان را گفتیم. همیشه سعی می‌کنیم برای تماشاگر و هواداران ۹۰ ‌دقیقه تمام بجنگیم. این کار و افتخار ما است که برای فوتبال‌دوستان ایرانی تلاش کنیم.
او در ادامه‌ درباره جشن صعود تیم‌ ‌ملی به جام جهانی روسیه پس از برگزاری بازی ایران و سوریه، گفت‌: خیلی خوشحال می‌شویم که هواداران به ورزشگاه بیایند. ما بدون هواداران تیم‌ ‌ملی به این جا نمی‌رسیدیم. ان‌شاء‌الله در آخرین بازی‌مان به ورزشگاه بیایند و ما بتوانیم آنها را خوشحال کنیم.
کاپیتان تیم‌ ‌ملی در پاسخ به این سوال که وضعیت تیم باشگاهی‌اش را چه زمانی مشخص می‌کند؟ تصریح کرد: هنوز ۱۰۰ درصد مشخص نیست. تمام تمرکزم در حال‌ حاضر  روی دیدار سوریه است و بعد از آن نیز درباره امضای قرارداد فکر می‌کنم.
او درباره اخباری مبنی بر پیشنهاد پرسپولیس، اظهار کرد: من با مدیر برنامه‌هایم صحبت کرده‌ام و هنوز چیزی مشخص نیست. در حال‌ حاضر مهم‌ترین چیز، بازی با تیم‌ ‌ملی فوتبال سوریه است و باید سه امتیاز این دیدار را بگیریم.

همچنین مطالعه کنید:

تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی

به گزارش کسب و کار نیوز ، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه این اقدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.