صفحه اصلی / تهیه نقشه راه جامع شهرسازی و معماری برای تهران

تهیه نقشه راه جامع شهرسازی و معماری برای تهران

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، محمد سالاری   پایش و ارزیابی طرح های جامع و تفصیلی و سایر طرح های موضوعی و موضعی پایتخت به عنوان سند فرادستی حوزه شهرسازی و معماری را از دیگر اولویت های کمیسیون شهرسازی عنوان کرد و افزود: اولویت دیگر کمیسیون شهرسازی شورای پنجم نیز بررسی های لازم برای اصلاح و ساماندهی حوزه کمیسیون های ماده ۱۰۰ شهرداری تهران است.
وی هوشمندسازی کامل و نهایی سامانه شهرسازی و معماری را از دیگر اولویت های کمیسیون شهرسازی و معماری بیان کرد و در تشریح عملکرد این کمیسیون نو پا گفت: کمیسیون شهرسازی در ابتدای شورای چهارم برای نخستین بار شکل گرفت و توانست نسبت به سایر کمیسیون های شش گانه شورا عملکرد قابل قبولی داشته باشد.
سالاری خاطر نشان کرد: در مراسم تحلیف شاهد بودیم که ریاست شورا کلیپی از عملکرد شورای چهارم ارائه داد. هر چند این کلیپ خیلی جامع نبود، اما ۶ الی ۷ مصوبه را به تصویر کشید که ۳ مورد از کمیسیون معماری و شهرسازی بود. همین مهم نشان دهنده عملکرد قابل قبول کمیسیون شهرسازی است. از همین رو معتقدم با توجه به اینکه کمیسیون شهرسازی کمیسیونی نوپاست، اما عملکرد مثبتی داشته است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.