صفحه اصلی / آغاز ضبط برنامهٔ جدید مجری «صندلی داغ»

آغاز ضبط برنامهٔ جدید مجری «صندلی داغ»

احمد نجفی بازیگر و مجری تلویزیون درباره اجرای سری دوم برنامه «یک بار دیگر» در شبکه پنج که حال و هوایی شبیه به «صندلی داغ» دارد، گفت: سری اول این برنامه به صورت یک تاک شو عیدانه در نوروز ۹۶ پخش شد که البته کمی عجله ای بود.
 
 
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، وی با اشاره به رویکردی که برای فصل دوم این برنامه وجود دارد، گفت: ما در فصل اول چندان وارد فضای سیاسی و اقتصادی نشدیم اما این فصل بیشترین تمرکزش روی اقتصاد است و به طور مثال حتی اگر وزیر ارشاد را به برنامه دعوت کنیم درباره هنر و سینما و خروجی اقتصادی آنها گفتگو خواهیم کرد.
 
مجری «صندلی داغ» درباره برنامه جدیدش توضیح داد: «یک بار دیگر» خیلی سریع آمد و خیلی سریع رفت و کم درباره آن بحث و کار تبلیغاتی انجام شد و خیلی هم با عجله و شتاب روی آنتن رفت اما برای فصل دوم برنامه ریزی های زیادی داریم.
 
نجفی درباره رویکرد این برنامه و اینکه به چه مسایلی می پردازد، اظهار کرد: این برنامه حوزه های مختلفی از جمله دولت و سایر دستگاه های خصوصی و حقوقی را در برمی گیرد و به طور مثال به کارخانه های خودروسازی، کارگردان بیکار و کارخانه های تعطیل و محصولات غیراستاندارد می پردازد و قرار است به زودی ضبط آن آغاز شود.
 
وی در واکنش به اینکه تمایز برنامه اش با دیگر برنامه هایی که به این موضوعات می پردازند، چه خواهد بود، گفت: به نظر من دیگر برنامه ها هم به این مسایل پرداخته اند اما خوب پرداخته نشده و درواقع به شکلی جدی و با تمرکز روی جزییات نبوده است.
 
نجفی درباره اینکه چقدر مسئولان نسبت به چنین برنامه ای انعطاف خواهند داشت، اظهار کرد: امیدوارم تحمل و انعطاف مسئولان زیاد شده باشد و بدانند وقتی کسی با تحقیق و فکر حرفی می زند برای انتقاد نیست.
 
وی در پایان درباره اینکه فکر می کند چه مهمانانی به برنامه وی می آیند، اظهار کرد: من در این برنامه با بخشی از وزیران دولت کار دارم و آنها را به برنامه دعوت می کنم.

همچنین مطالعه کنید:

تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی

به گزارش کسب و کار نیوز ، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه این اقدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.