صفحه اصلی / شرکت‌های فرانسوی همکاری دراز مدت با ایران را تضمین کنند

شرکت‌های فرانسوی همکاری دراز مدت با ایران را تضمین کنند

‎به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا،به ابتکار و دعوت مدف بین‌المللی (شورای کارفرمایان اقتصادی و تجاری فرانسه)  علی آهنی، سفیر کشورمان در همایش اقتصادی که در پاریس با حضور سنمو سفیر فرانسه در تهران، مسئول ایران در خزانه داری این کشور و همچنین نمایندگان بیش از صد شرکت فرانسوی برگزار شد سخنرانی کرد.
معاون مدف بین‌المللی قبل از سخنان سفیر ایران گفت: از حمایت جدی جنابعالی طی دوره خدمتتان از فعالیت‌های مدف متشکرم. شما دیپلمات بزرگی هستید که توانستید با ظرافت و به صورت حرفه‌ای روابط دو کشور را که همانند میدان مین بود مدیریت کنید.
وی ضمن اشاره به سفرهای متعدد مقامات سیاسی و اقتصادی دو کشور و همچنین هیات‌های اقتصادی فرانسه به ایران، افزود: شما بعد از مدت طولانی دشواری در روابط دوکشور، برای شرکت‌های فرانسوی روشنایی لازم را به ارمغان آوردید. بدانید خاطره خوبی از خود به جای گذاشته است.
در ادامه سمینار، سفیر ایران در فرانسه با ابراز خوشحالی از تحولات رو به رشد روابط با فرانسه افزود: تلاش‌ها و ابتکارات شجاعانه مسئولان مدف برای توسعه روابط اقتصادی دو کشور باوجود تهدیدها و فشارهای مختلف قابل تقدیر است اما هنوز در این مسیر معضلاتی از جمله احتیاط بیش از حد بانک‌های بزرگ فرانسه در همکاری با ایران وجود دارد که رفع آنها نیازمند حمایت و ابتکار قوی‌تر دولت فرانسه است.
آهنی با اشاره به ظرفیت‌ها، ثبات و امنیت کشورمان افزود: شرکت‌های فرانسوی برای موفقیت در بازار ایران باید با سرمایه گذاری در طرح‌ها و انتقال فناوری، همکاری درازمدت با ایران را تضمین کنند.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.