صفحه اصلی / ساختمان شیشه‌ای تا مهر وزیر ندارد

ساختمان شیشه‌ای تا مهر وزیر ندارد

این ساختمان شیشه‌ای روزگار خود را بدون وزیر سپری می‌کند و آن‌طور که رییس‌جمهور اعلام کرده قرار شده که تا مهرماه نیز وضعیت این وزارت‌خانه به همین روال باشد.
به‌گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، وزارت نیرو در کنار وزارت علوم تنها وزارتخانه‌هایی بودند که در نخستین جلسه هیات دولت دوازهم زیر نظر سرپرست اداره می شدند. رییس جمهوری در همان روز که بیطرف از جلب اعتماد نمایندگان ملت بازماند، حکم سرپرستی وزارتخانه را برای قائم مقام این وزارتخانه صادر کرد تا ستار محمودی به طور موقت هدایت این وزارتخانه کلیدی را بر عهده بگیرد و این گمانه زنی مطرح شود که انتخاب گزینه بعدی برای تصدی پست وزیر نیرو به این زودی‌ها نخواهد بود.
اولین فایده‌ای که این تصمیم برای مجموعه دولت داشت این بود که وزارت نیرو فعلا بدون ورود فرد جدیدی از بیرون و بدون ایجاد تغییرات اساسی در ساختار مدیریتی، روزهای پایانی تابستان ۱۳۹۶ را در آرامش سپری خواهد کرد؛ آن هم در شرایطی که با وجود آن‌که گرم‌ترین روزهای سال پشت سر گذاشته شده، وضعیت تامین آب کشور همچنان نگران کننده است و سایه خاموشی نیز بر سر کشور برقرار است و وزارت نیرو همچنان در وضعیت قرمز قرار دارد.
از سوی دیگر هر سال از اوایل شهریور ماه برنامه‌ریزی برای گذر از تابستان سال آینده صورت می‌گیرد اما امسال نبود وزیر در وزارتخانه و وضعیت معلق مدیریت‌های ارشد این وزارتخانه موجب شده که برخی از برنامه ها با تاخیر روبرو شود که این مساله برای این وزارتخانه امری خطرناک است.  
چندی پیش نیز رییس جمهور صراحتا اعلام کرد که که در هفته اول مهرماه دو وزیر نیرو و علوم نیز به مجلس معرفی خواهد شد و قرار شده که تا آن زمان وزارت نیرو با سرپرستی قائم مقام دولت یازدهم اداره شود.

همچنین مطالعه کنید:

وصول ١١٠ هزار میلیارد تومان از ابربدهکاران مالیاتی

به گزارش کسب و کار نیوز ، احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در جمع خبرنگاران گفت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.