صفحه اصلی / پیام تبریک مدیرعامل بانک دی به مناسبت عید سعید قربان

پیام تبریک مدیرعامل بانک دی به مناسبت عید سعید قربان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی بانک دی، محمد رضا قربانی، مدیرعامل بانک دی در پیامی، فرارسیدن عید سعید قربان را به تمام ذینفعان و همکاران بانک ارزش آفرین دی تبریک و تهنیت گفت.
در متن پیام چنین آمده است:
وَفَدَیْنَاهُ بِذِبْحٍ عَظِیمٍ / صافات (۱۰۷)
و او(اسماعیل) را در ازای قربانی بزرگی باز رهانیدیم.
ماه ذی الحجه از ماه های مقدس مسلمانان است و همواره مسلمانان اهتمام ویژه ای برای عبادت در این ماه به خصوص در دهه ی اول دارند و دهمین روز این ماه گرانبها  یعنی"عید سعید قربان" پرشکوه ترین جلوه ایثار و زیباترین شکل بندگی در برابر عظمت قدرت و خواست خداوند متعال است.
عید قربان، عید از خود گذشتی و عید پایداری است. این عید  تجلی عشق بنده به خداست؛ عید رهایی از هرگونه تعلقات وپیرایه های دنیوی و در یک کلام "رهایی از آنچه غیر خدایی است"
این فلسفه الهی را میتوان به خوبی در مناسک حج یافت آنجا که انسان  در عرفات به شناخت می رسد و در مشعر به شعور الهی و در منا، رهایی از تعلقات دنیوی ورسیدن به عشق و قرب الهی را آرزو می کند و از شیطان برائت می جوید.
بر ماست تا در آستانه این عید گرانبها که یادآور خاطره ماندگار بندگی  حضرت ابراهیم (ع) در برابر عظمت پروردگار است، یاد و خاطره رخداد منا و فوت حجاج بیت الله الحرام را نیز گرامی بداریم و این عید را فرصت گرانبهایی بدانیم تا باردیگر دل به حب حضرت رسول و خاندان گرامی اش بسپاریم و بیش از پیش به درگاه خداوند سبحان تقرب جوییم.
با امید به اینکه تحت عنایات خاصه حضرت ولی عصر  (عج)  همصدا با منادیان حق در عید سعید قربان خشوع و بندگی را نصب العین خود سازیم و در راستای سرفرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) گام برداریم.
اینجانب به نمایندگی از اعضای هیات مدیره و همکاران بانک دی، این عید بزرگ را به همه ذینفعان ارزش آفرین بانک دی و خانواده های گرامی تبریک و تهینت عرض می نمایم.  

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.