صفحه اصلی / حرکاتی ساده برای افزایش دور بازو

حرکاتی ساده برای افزایش دور بازو

به‌ گزارش ‌کسب و کار نیوز ‌و ‌به نقل از سایت Cheat sheet، برخی حرکاتی که برای افزایش حجم بازو موثر هستند متداول نیستند. این حرکات می‌توانند رشد عضلات جدید را تحریک کنند.
این حرکات عبارتند از:
۱. وزنه چکشی:
این حرکت موجب می‌شود که عضلات دور بازو فعال شوند. انجام این حرکت ساده است. تنها لازم است که دو وزنه در دست بگیرد و از ناحیه آرنج دست را خم کرد. وزنه‌ها را به سمت شانه ببرید و دوباره آن‌ها را پایین بیاورید.
۲. وزنه معکوس با هالتر:
برای انجام این حرکت باید یک هالتر را با دو دست نگه دارید. دست را از آرنج خم کرده هالتر را به سمت شانه‌ها بیاورید و سپس با صاف کردن آرنج هالتر را پایین بیاورید. در این حرکت پشت دست‌ها باید سمت بدن باشد. در واقع کف دست‌ها به سمت زمین قرار می‌گیرد.
۳. انواع مختلف شنای سوئدی:
می‌توانید با انجام حرکات شنای سوئدی که کمی چالشی‌تر هستند فشار بیش‌تری به بازوها وارد کنید. شنای سوئدی بر روی شکم و سینه نیز کار می‌کنند.
۴. پشت بازو با سیمکش:
برای انجام این حرکت نیاز به سیمکش دارید. باید با کمک عضلات پشت بازو و سیمکش را بالا و پایین ببرید. در این حرکت دست تنها از آرنج به پایین حرکت می‌کند و بازو به بدن چسبیده باقی می‌ماند.
۵. پرس فرانسوی:
در این حرکت بر روی زمین دراز می‌کشید. هالتر را ابتدا بالای نگه دارید. بعد از پشت سر دست را خم کرده و هالتر را پایین بیاورید. این حرکت بر روی عضلات بازو کار می‌کند.
۶. بارفیکس:
در حرکت بارفیکس بیش‌تر عضلات بدن کار می‌کنند اما بازو بسیار درگیر است.
۷. اسکال کراشر:
برای انجام این حرکت باید بر روی نیمکت دراز بکشید. دو وزنه یا یک هالتر در دست بگیرید. ابتدا دست خود را صاف کنید و وزنه را بالای سر نگه دارید. سپس وزنه را پایین بیاورید و روی سر نگه دارید. این حرکت بر روی عضلات سر کار می‌کند.
۸. ‌اسپایدر کرل:
بر روی نیمکت روی شکم دراز بکشید. آرنج‌ها را به لبه نیمکت تکیه دهید. در دست یک هالتر نگه داریم. ابتدا آرنج‌ها را خم کرده هالتر را به بدن نزدیک کنید. سپس دست را صاف کنید و هالتر را از بدن دور کنید. این حرکت بر روی جلوی بازو کار می‌کند.
۹. دیپز:
در حالی که در کنار یک نیمکت بر روی زمین نشسته‌اید دست‌ها را از پشت سر بر روی نیمکت بگذارید و با کمک بازوها بدن را بالا بیاورید.
۱۰. پرس سینه با دست‌های نزدیک به هم:
حرکت پرس سینه با هالتر را انجام دهید اما در این حرکت دست‌ها را کمی نزدیکتر به هم قرار دهید. این کار باعث می‌شود که فشار بیش‌تری به بازوها وارد شود.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.