صفحه اصلی / بالاترین رکورد تولید ماهیانه سایپا در شش سال اخیر به ثبت رسید

بالاترین رکورد تولید ماهیانه سایپا در شش سال اخیر به ثبت رسید

 «محمد قربانی» افزود: تیراژ تولید شده در مردادماه امسال بالاترین تیراژ تولید ماهیانه خودرو در گروه سایپا طی شش سال اخیر پس از سال ۱۳۹۰ است.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا , وی یادآوری کرد: پس از سال ۱۳۹۰ به واسطه تحریم ها و شرایط نامناسب اقتصادی کشور، صنعت خودرو روزهای سختی را تجربه کرد که گروه سایپا با برنامه ریزی های لازم این شرایط را پشت سر گذاشت.
معاون برنامه ریزی جامع تولید گروه سایپا خاطرنشان کرد: یکی از سیاست های اصلی گروه سایپا کاهش تدریجی تولید خودروهای گروه ایکس ۱۰۰ (خانواده پراید) و افزایش تولید خودروهای گروه ایکس ۲۰۰ (خانوداده تیبا) است و بر اساس هدفگذاری، مدیریت و پایش انجام شده از ابتدای امسال تحقق این مهم در دستور کار قرار گرفته است.
قربانی بیان داشت: طی سال های آینده دو هدف اصلی افزایش تولید متناسب با برنامه های اقتصادی و همچنین طراحی و توسعه محصول در کل گروه سایپا دنبال می شود.
به گزارش ایرنا، پیشتر معاون بازاریابی و فروش شرکت خودروسازی سایپا از آغاز آخرین طرح پیش فروش مشتریان خاص پراید با شناسایی مشتریان واقعی و مصرف کننده از روز گذشته (سه شنبه) خبر داد و گفت: در این طرح خودروی پراید با ارائه کد ملی از سوی افراد فقط به مشتریان واقعی و مصرف کننده ارائه می شود.
«رضا تقی زاده» پیش از این درباره شمارگان تولید (تیراژ) این گروه، گفته بود: از آغاز امسال تا تاریخ دهم مرداد ماه ۲۲۴ هزار مشتری جدید برای خودروهای سواری ثبت نام کرده اند که ۱۶۸ هزار مورد آنها مربوط به گروه سایپا و بقیه مربوط به سایر گروه های زیرمجموعه آن است.
وی افزود: برنامه تولید امسال سایپا دستیابی به فروش ۲۴۰ هزار میلیارد ریالی است که تاکنون ۹۲ درصد مطابق برنامه پیش رفته است.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.