صفحه اصلی / برای خرید خودرو فعلا دست نگه دارید

برای خرید خودرو فعلا دست نگه دارید

و غیر واقعی شدن قیمت خودرو در بازار دانست و به مردم توصیه کرد برای خرید خودرو دست نگهدارند.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از تیتر بیست،  «سعید موتمنی» افزود: با متوقف شدن ثبت سفارش خودروهای خارجی، قیمت این خودروها در روزهای گذشته بین ۱۰ تا ۳۰ میلیون تومان افزایش یافته است.
رئیس اتحادیه خودرو تهران گفت: برآوردها بیانگر آن است که با از سرگیری ثبت سفارش خودرو، قیمت خودروهای وارداتی روند کاهشی خواهد داشت و به ثبات در قیمت ها خواهیم رسید.
وی قیمت فعلی خودرو را در بازار واقعی ندانست و توصیه کرد بهتر است مردم فعلا از خرید خودرو پرهیز کنند.
موتمنی با بیان اینکه خودرو مانند گذشته یک کالای سرمایه ای محسوب نمی شود، افزود: خودرو در حال حاضر یک کالای مصرفی محسوب می شود، به همین دلیل ‎از مردم انتظار داریم از پیش خرید کردن خودرو خودداری کنند.
وی یکی دیگر از دلایل افزایش بهای خودرو را انحصاری بودن واردات و محدودیت در عرضه خودرو دانست و افزود: انحصاری بودن واردات خودرو خریداران را دچار مشکل کرده است.
‎موتمنی با بیان اینکه خرید نقدی خودرو باعث حذف دست دلالان و واسطه های بدون مجوز می شود، افزود: درخواست ما از مردم این است که از نمایشگاه های دارای پروانه صنفی؛ نسبت به خرید خودرو اقدام کنند.
وی گفت: در حال حاضر یک هزار واحد صنفی نمایشگاه خودرو در تهران جواز دارند و تعداد نمایشگاه های بدون مجوز روند کاهشی داشته و اکنون به حدود ۷۰۰ واحد رسیده است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.