صفحه اصلی / اصول برندسازی مجدد

اصول برندسازی مجدد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از دانش آنلاین، بیایید از چرایی آن آغاز کنیم. همانطور که کسب و کارتان شروع به رشد و توسعه می کنند، برندهایتان دیگر با اهداف و هویت شما سازگار نیستند و دیگر بدرستی معرف این که شما ( کسب و کارتان ) که هستید و به کجا می خواهید بروید؟ نخواهد بود.
برند، جذاب و فعال به نظر نمی رسد؟ این یکی از دلایل عمده ای است که شرکت ها به خاطر آن دست به برندسازی مجدد می زنند. اما حقیقت دارد و دلیل خوبی برای تغییر است.
حالا این که برای خود رنگ و لوگویی خاص در نظر بگیریم، به چه کار می آید؟
باور بر آن است که برندسازی مجدد چیزهای جدیدتری را نسبت به کسب وکار شما بازگو می کند و توضیح می دهد چه ویژگی هایی کسب وکار شما را به طریقی غیرمنتظره و جدید از سایرین متمایز می کند. همچنین برندسازی مجدد علاوه بر تخصصی که کارگزاران شما ارائه می دهند، گرایش و نگرش کسب وکارتان را نیز به مخاطبان القا می کند.
چگونه به برندسازی مجدد رسیدیم؟
چرا باید چنین تغییر عمیقی ایجاد کنیم؟
معنی پشت لوگوی جدید چیست؟
 چرا از یک نماد بخصوص استفاده می شود؟
 این سؤال ها سؤال های معتبریند. اما بیایید ابتدا از آنجا شروع کنیم که چگونه به گزینه ی برندسازی مجدد رسیدیم.
در برندسازی مجدد صحیح، اشتیاق و خلاقیت و ابتکار دخیل است. باید دست به کار شوید، کارهای زیادی وجود دارد که باید صورت بپذیرد کارکردن در خارج از محیط کسب وکار و بررسی محیط بیرونی به اندازه ی بررسی محیط داخلی، ارزشمند و مهم است.
برای اجرای برندسازی مجدد اصولی، اقدامات زیر را پیش بگیرید.
اقدامات لازم برای برندسازی مجدد
۱ ) تحقیق در حوزه ی برندسازی مجدد
در این مرحله شما  اطلاعات جدیدی را خواهید آموخت. داده های واقعی که در مورد استراتژی ها و اشکال پیام ها، آگاهی ایجاد می کنند. یک برند غیر متمرکز هم می تواند برای برند خود داستان بگوید، اما یک داستان غلط.
برندسازی مجدد هم در دوره های گذشته و هم در آینده وجود داشته و خواهد داشت. انسان هیچگاه دست از یادگیری نخواهد کشید. اما بیایید قبل از انجام هرکاری آن را به عنوان یک قدم علمی برای برندسازی خود در نظر بگیریم.
۲ ) کشف نکات تازه در برندسازی
در این مرحله باید به واکاوی بپردازید و داشته های خود را به زبان بیاورید. اهداف استراتژیک کسب وکار شما چیست؟ برند شما دورنمای چه چیزی را به مشتریان خود پیشنهاد می دهد که شرکت دیگری نمی دهد؟
جواب این سؤالات پرده از واقعیتی برمی دارد که اهمیت بالایی دارد. دلیل حضور و فعالیت شما در این کسب وکار را نشان می دهد. اشتیاق واقعی برای مشتریان و کارکنانی که زندگیشان عمیقاً تحت تأثیر محصولات و خدمات شما است. شما به عنوان صاحب کسب وکار باید به رشد کسب وکارتان توجه کنید و به مردم اهمیت دهید از این طریق می توانید داستانی مناسب برای برندتان تعریف کنید.
در این مرحله در مورد کارکرد درونی کسب وکارتان بیشتر می آموزید. چشم انداز آینده خود را بررسی می کنید. و جنبه های خوب و بد و زشت و زیبای کسب وکارتان را می شناسید. این گونه راحت تر می توانید برای برقراری ارتباط با مخاطبانتان و تبدیل شدن به بخشی از زندگی و فرآیندهای کاری آنان تبدیل شوید.
۳ ) ایجاد خط مشی برای برندسازی مجدد
در این مرحله رؤیا پردازی کنید. تمام این موارد به دست یک تیم خلاق به حقیقت بدل می شود، ساختار اساسی و بنیانی برای ظاهر بصری و کلامی برند شما را تعریف کرده و به جلو هدایت می کند.
برند چگونه به نظر می رسد؟ تن صدای برند چیست؟ و مردم در مورد آن چه حسی دارند؟ برند شما چه هویتی دارد؟
در این قسمت بررسی می کنیم با نگاه درونی و انجام این فرآیندها در شرکت خود چه چیزهایی خواهیم آموخت.
ابتدا باید بدانید چه چیزی وجه تمایز شما با سایر رقبایتان در صنعت است.
قبل از آنکه شروع کنیم، باید بدانیم می خواهیم چه کسی باشیم. اما این که ببینیم در حال حاضر چه کسی هستیم بسیار سخت تر است. و این که ببینیم مشتریان ما در گذشته، حال و آینده به دنبال چه چیزی هستند حتی از این هم سخت تر است.
باید در مورد چیزهایی که می توانید به اشتراک بگذارید و چیزهایی که واقعا نباید به اشتراک بگذارید با دقت و حساب شده عمل کنید. به شفافیت و اعتبار و اصالت باور داشته باشید و به گونه ای عمل کنید که این موارد در برندتان نمود عینی پیدا کند. مزیت های استراتژیک خود را حفظ کنید و از طریق برند و تحقیقات بازار برای خود مزیت رقابتی ایجاد کنید. در ادامه توضیح خواهیم داد که تحقیقات بازار چگونه به برندسازی مجدد شما کمک خواهد کرد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.