صفحه اصلی / بهره‌برداری ۱۰ کیلومتر از بزرگراه فسا به داراب در استان فارس

بهره‌برداری ۱۰ کیلومتر از بزرگراه فسا به داراب در استان فارس

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان فارس، همزمان با آغاز هفته دولت در حاشیه مراسم افتتاح آغاز عملیات پروژه‌های راه و شهرسازی در شهرستان فسا که با حضور معاونت امور عمرانی استانداری فارس، نماینده مردم فسا که با حضور معاونت امور عمرانی استانداری فارس، نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولین استانی و محلی انجام شد، فیروزتکاور مدیرکل راه و شهرسازی گفت:
خداوند بزرگ را شاکریم که با وجود کمبود منابع و تنگناهای اعتباری در کشور شاهد افتتاح پروژه‌های بسیاری در هفته دولت که گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان باهنر و رجایی می‌باشد هستیم.
وی اضافه کرد: در حوزه راه و شهرسازی در استان فارس نیز بالغ بر ۲۹۰ میلیارد تومان پروژه‌های متعددی در حوزه راه-مسکن مهر-ساختمانهای اداری آماده افتتاح داریم که در این هفته به بهره‌برداری خواهد رسید.
مدیرکل راه و شهرسازی فارس از افتتاح ۶۵ کیلومتر بزرگراه، ۵۸ کیلومتر احداث راه روستایی ۵۹ کیلومتر روکش راه روستایی و ۴۰۸۷ واحد مسکن مهر که توسط سه دستگاه اداره کل راه و شهرسازی-بنیاد مسکن و شرکت توسعه و عمران شهر جدید صدرا احداث شده و همچنین ساختمان اداره کل امور مالیاتی به مساحت ۲۲۵۰ مترمربع که توسط اداره کل راه و شهرسازی احداث گردید در این هفته خبر داد.
وی تصریح کرد: امروز در شهرستان فسا شاهد افتتاح بزرگراه فسا – داراب حدفاصل  سه‌راهی جلیان تا روستای ششده می‌باشیم که مشخصات فنی آن شامل ۱۲۰ هزار مترمکعب خاک‌برداری، ۱۴۶ هزار مترمکعب خاک‌ریزی و ۱۹ دستگاه پل و ابنیه فنی و ۴۶ هزار تن آسفالت در دو لایه ۱۱ سانتی‌متری است.
مدیرکل راه و شهرسازی فارس افزود: مشاور این پروژه شرکت مهندسین مشاور اتحاد راه، پیمانکار شرکت ساختمانی زرین‌دشت و کنترل کیفی پروژه اداره کل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان فارس می‌باشد.
تکاور نیز در ادامه از آغاز عملیات اجرایی سه‌راهی جلیان تا انتهای حوزه استحفاظی شهرستان فسا به سمت داراب به طول ۲۶ کیلومتر خبر داد.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.