صفحه اصلی / سایپا برای توقف تولید پراید آماده است

سایپا برای توقف تولید پراید آماده است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از تارنمای سایپا، «مهدی جمالی» در جمع نمایندگی های منتخب همزمان با ورود ساینا اتومات به بازار گفت: اکنون دستکم سالیانه یک محصول جدید به بازار عرضه می کنیم و امیدوارم این راهبرد تغییر کند و سایپا قابلیت عرضه ۲ محصول تولید داخلی را در سال داشته باشد.
وی یادآوری کرد: ۲سال پیش، نگرانی های بسیاری برای سایپا وجود داشت اما اکنون در شرایطی قرار داریم که بارقه های روشنایی در سایپا برای همه به چشم می خورد.
این مسوول افزود: در سال های گذشته ۸۰ تا۹۰ درصد محصولات سایپا فقط یک نوع خودرو بود که به بازار عرضه می شد اما امروز تنوع محصول داریم که از مدیریت و توان بالای فنی و طراحی این شرکت نشان دارد.
جمالی ادامه داد: ساینا اتومات در کمتر از یک سال آماده عرضه به بازار شد و حدود یک ماه دیگر نیز محصول جدید کوییک را عرضه می کنیم.
مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا از عرضه محصول جدید SP100 تا چند ماه دیگر و محصول جدید سیتروئن تا پایان سال خبر داد و افزود: تا سال آینده نیز سایپا محصول دوم SP100 را وارد بازار خواهد کرد.
در پایان این مراسم، از مدیران ۱۵ نمایندگی برتر فروش و خدمات پس از فروش گروه سایپا با اهدا لوح و تندیس قدردانی شد.
به گزارش ایرنا، چندی پیش مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در گفت وگو با خبرنگاران اعلام کرد: دغدغه فعلی این گروه با توجه به مطالعات بازار، وابستگی اقتصادی و درآمدی بسیاری خانواده های کم درآمد و کم بضاعت کشور به پراید است و در حقیقت بخشی از اشتغال کشور با استفاده از این خودرو تامین می شود.
جمالی بیان داشت: از بخش فروش گروه سایپا درخواست کرده ایم برنامه ای طراحی کنند تا پیش از خروج پراید از سبد تولید، به این قشر آسیبی وارد نشود و این را وظیفه اجتماعی خود می دانیم.
وی ادامه داد: کم مصرف بودن، پایین بودن قیمت و هزینه های تعمیراتی و داشتن خدمات پس از فروش گسترده، محبوبیت این خودرو را نزد خانواده ها دوچندان کرده است.

همچنین مطالعه کنید:

تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در بنادر/ رشد ۹ درصدی عملیات کانتینری

به گزارش کسب و کار نیوز ، براساس اعلام سازمان بنادر و دریانوردی؛ میزان تخلیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.