چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / فیلم «طلاقم بده به خاطر گربه‌ها» را بر اساس داستان واقعی ساختم

فیلم «طلاقم بده به خاطر گربه‌ها» را بر اساس داستان واقعی ساختم

 
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل ازمهر،  محمدعلی سجادی کارگردان سینما   درباره آخرین وضعیت فیلم سینمایی «طلاقم بده به خاطر گربه‌ها» گفت: به تازگی صداگذاری این اثر به پایان رسیده و قرار است احسان آنالویی ۱۵ شهریور ماه ساخت موسیقی آن را آغاز کند. همچنین اصلاح رنگ «طلاقم بده به خاطر گربه‌ها» را امیرضا معتمدی انجام می دهد.
 
وی با اشاره به اینکه «طلاقم بده به خاطر گربه‌ها» بر اساس یک داستانی واقعی تحت همین عنوان ساخته شده است، بیان کرد: در سال ۸۳ وقتی مشغول نگارش رمان «جهی، شاعر و باقی قضایا» بودم چنین پرونده ای در دادگاه کرج مطرح شد و من از طریق اینترنت از آن مطلع شدم به همین دلیل زمستان سال گذشته ساخت این فیلم را آغاز کردم.
 
سجادی بیان کرد: فکر می کنم تا اوایل مهر ماه «طلاقم بده به خاطر گربه‌ها» آماده نمایش شود و سپس درباره اکران آن تصمیم می گیریم.
 
وی در پایان درباره رمان «جهی، شاعر و باقی قضایا» اظهار کرد: من هفت سال پیش این رمان را نوشتم اما هنوز در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خاک می خورد و موفق به دریافت مجوز برای چاپ آن نشده ایم جالب این است که ما نه در دولت احمدی نژاد و نه در دولت کنونی موفق به این کار نشدیم.
 
عوامل فیلم «طلاقم بده به خاطر گربه‌ها» عباتنداز نویسنده و تهیه‌کننده: محمدعلی سجادی، مدیر فیلمبرداری: محمدرضا سکوت، سرمایه‌گذار: محمدرضا مصباح، مجری طرح: محسن بابایی، صدابردار همزمان: مهدی ابراهیم‌زاده، اصلاح رنگ و نور: امیررضا معتمدی، طراح چهره‌پردازی: محسن بابایی، برنامه‌ریز و دستیار کارگردان: ایمان توکلی، امور تولید: مصطفی سجادی، عکاس و تصویربردار پشت صحنه: امیر خدامی، ساخت دکور: حمید آرایش.

همچنین مطالعه کنید:

شماره ۳۰۱۸ روزنامه کسب و کار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.