صفحه اصلی / عملیات طراحی و اجرای فازدو شهرک صنعتی قرچک آغاز شد

عملیات طراحی و اجرای فازدو شهرک صنعتی قرچک آغاز شد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا ، در این مراسم که روز پنجشنبه در محل شهرک صنعتی قرچک برگزار شد ، عملیات آماده سازی ایبرای واگذاری به متقاضیان آغاز شد.
معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت و مدیر عامل صنایع کوچک و شهرک های صنعتی کشور در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت : فاز دوم شهرک صنعتی قرچک همچون فازاول ، بیش از ۲۰۰ هکتار مساحت دارد و استقرار بیش از ۵۰۰ واحد تولیدی درآن پیش بینی شده است.
علی یزدانی افزود : شهرک صنعتی قرچک از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار است و این امر باعث شده تا سرمایه گذاران برای حضور در آن استقبال خوبی از خود نشان دهند به گونه ای که هم اکنون هیچ زمینی در فاز یک برای واگذاری به متقاضیان وجود ندارد.
وی اظهار کرد: تا کنون ۴۵۰ قرارداد استقرار صنایع در فاز اول منعقد شده و یکصد واحد تولیدی نیز در حال ساخت کارخانه های خود هستند.
وی افزود: تمام زیر ساخت های مورد نیاز در فاز اول تامین شده و با مشخص شدن پیمانکار، عملیات انتقال گاز به شهرک صنعتی قرچک نیز آغاز می شود.
یزدانی مساحت نهایی شهرک صنعتی قرچک را بیش از ۷۵۰ هکتار اعلام کرد و گفت: ۲۰۰ هکتار ویژه گلخانه های مدرن و ۵۵۰ هکتار نیز برای ساخت واحد های صنعتی و استقرار صنوف در نظر گرفته شده است.
مدیر عامل شهرک های صنعتی کشور درادامه افزود: معارضان زمین های اطراف شهرک صنعتی نیز با برگزاری جلسات کارشناسی و توافق با صاحبان املاک تعیین تکلیف می شود.
وی تصریح کرد: با تکمیل شدن چهار فاز پیش بینی شده برای شهرک صنعتی قرچک ، این منطقه به یکی از بزرگترین شهرک های صنعتی کشور تبدیل و بیش از ۵۰ هزار فرصت شغلی در آن ایجاد می شود.
قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.