صفحه اصلی / «مدونای» دنگ شو در بازار موسیقی

«مدونای» دنگ شو در بازار موسیقی

 
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا بر اساس خبر رسیده، در آلبوم جدید دنگ شو که ده قطعه به نام های «بادگناهکار»، «خطا کردم»، «خطا نیست»، «عطار»، «چیزی»، «به شط»، «خلیج»، «حباب»، «خورشید می شوم» و «آخر قصه …» دارد، تمایل موسیقایی گروه به سازبندی الکترونیک مشخص است؛ البته کلیت آثار در همان راستای سبک و فضای گذشته دنگ‌شو است.
 
 دو قطعه «باد گناهکار» و «چیزی» که پیش از این به صورت تک آهنگ منتشر شده بودند نیز در این آلبوم حضور دارند. اما این بار آهنگ «باد گناهکار» با تنظیمی جدید و متفاوت به مخاطبین ارائه شده است.
 
طاها پارسا (خواننده، ترانه سرا و نوازنده ساکسفون)، میلاد باقری (خواننده)،رضا شایا (پیانو)، صبا صمیمی (تنبک و سازهای کوبه‌ای)،خشایار روانگر (درامز و سینی سایزر)،سروش عدل (گیتاربیس) به عنوان اعضای اصلی گروه موسیقی «دنگ شو» در کنار هنرمندان مهمان آیدین ترکیان (کمانچه)،اسحق چگینی (نی)، ماکان خویی‌نژاد (ویلن سل)، آناهیتا دری (هم خوان)،مهرآذین (هم خوان)،کاوه عابدین (صدابرداری،میکس و مسترینگ) و مازیار باباباشی (دستیار صدابردار) در تولید این اثر به هنرنمایی پرداخته‌اند.
 
علاقه‌مندان می‌توانند نسخه اصلی آلبوم موسیقی «مدونای» را از مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی تهیه و یا بصورت قانونی و آنلاین خریداری و دانلود کنند.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.