صفحه اصلی / افتتاح بزرگترین نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای جهان در کلن آلمان

افتتاح بزرگترین نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای جهان در کلن آلمان

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از دویچه وله، دولت آلمان قصد دارد که از بخش‌های بازی‌های رایانه‌ای حمایت مالی کند. الگو برای این سیاست اقتصادی حمایت‌های دولتی از صنعت فیلم است. دست‌اندرکاران بازی‌های کامپیوتری در آلمان می‌گویند که شرکت‌های آلمانی از همتاهای بریتانیایی، فرانسوی، آمریکایی و ژاپنی خود عقب هستند و نیاز به حمایت دولتی دارند.
 
آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای Gamescom را در کلن افتتاح کرد. 
 
شرکت آنگلا مرکل در نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای Gamescom به دلیل اهمیت اقتصادی این بخش است. مرکل در مراسم افتتاحیه گفت: «ما هنوز امکان رشد در این بخش را داریم. به این دلیل مایلیم که امکانات بیشتری در اختیار این شاخه اقتصادی گذاشته شود.» این نمایشگاه از ۲۳ اوت تا ۲۶ اوت ۲۰۱۷ در شهر کلن آلمان برپا است.
 
نمایشگاه Gamescom بزرگترین نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای در جهان به شمار می‌آید. انتظار می‌رود که در سال ۲۰۱۷ بیش از ۳۴۵ هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کنند.
 
بازدیدکنندگان علاقه فراوانی به بازی‌های رایانه‌ای در فضاهای خیالی با موجودات تخیلی دارند. به همین دلیل مدل‌های بزرگی از این موجودات تخیلی آذین‌بخش نمایشگاه کلن در سال ۲۰۱۷هستند.
 
پیشتر گفته می‌شد که مردان جوان "مشتریان اصلی" بازی‌های رایانه‌ای هستند، اما آمارهای جدید نشان می‌دهند که بازی‌های رایانه‌ای برای همه اقشار سنی و جنسی جالب است. ۴۳ درصد مردان صرف نظر از تفاوت‌های سنی به بازی رایانه‌ای می‌پردازند که این میزان برای زنان ۴۲ درصد است.
 
بیش از ۹۰۰ شرکت عرضه‌کننده بازهای رایانه‌ای در نمایشگاه Gamescom درسال ۲۰۱۷ حضور دارند و با برپایی جلسات عمومی بازی‌های جدید را بر روی پرده‌ای بزرگ به نمایش می‌گذارند. میزان شرکت عرضه‌کنندگان در سال جاری برای این نمایشگاه یک رکورد به حساب می‌آید.
 
جالب توجه است که شخصیت‌های داستانی بازی‌های مختلف نیز در این نمایشگاه حضور داشتند.
 
یکی از نوآوری‌ها در نمایشگاه ۲۰۱۷ گسترش عینک‌هایی است که به بازیگر این امکان را می‌دهد که با آزادی بیشتری در دنیای مجازی بازی را دنبال کند.
 
این عینک‌ها این احساس را در بازیگر بوجود می‌آورند که واقعا در فضای مجازی (واقعیت‌ مجازی) حضور دارند. شرکت سامسونگ و سونی از جمله عرضه‌کنندگان این عینک‌ها هستند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.