چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / پاویون ملی محصولات دانش‌بنیان در نمایشگاهGITEX 2017 برگزار می‌شود

پاویون ملی محصولات دانش‌بنیان در نمایشگاهGITEX 2017 برگزار می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی پاویون ملی محصولات دانش‌بنیان را در نمایشگاهGITEX 2017  را با هدف «توسعه صادرات و همکاری ها» و «افزایش تعاملات علمی، فناورانه و نوآورانه منطقه ای و بین المللی شرکت های دانش بنیان»، برگزار می کند.
این پاویون با هدف حمایت از حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و همچنین معرفی محصولات و خدمات دانش‌بنیان برای توسعه بازار و افزایش صادرات برپا می‌شود.
سی و هفتمین دوره نمایشگاه امسال ۱۶ تا ۲۰ مهرماه(۸ تا ۱۲ اکتبر) سال جاری در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار خواهد شد. همزمان با برپایی پاویون جمهوری اسلامی ایران، چهارمین همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری و کسب و کار در صنعتICT ایران نیز برگزار می‌شود.
در نمایشگاهGITEX 2017، ۱۲ شرکت فناوری در پاویون ملی جمهوری اسلامی ایران حضور خواهند داشت که بخشی از آن شرکت های ذیل مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند و با حمایت مرکز مذکور در پاویون حضور خواهند داشت.
گفتنی است، حدود ۷۰ درصد از هزینه های شرکت های دانش بنیان از جمله، هزینه غرفه و حمل و نقل محصولات در غرفه‌آرایی توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی پرداخت می‌شود.

همچنین مطالعه کنید:

تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در بنادر/ رشد ۹ درصدی عملیات کانتینری

به گزارش کسب و کار نیوز ، براساس اعلام سازمان بنادر و دریانوردی؛ میزان تخلیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.