صفحه اصلی / رویداد ایده‌پروری و کارآفرینی سوغات سلامت معنوی برگزار می‌شود

رویداد ایده‌پروری و کارآفرینی سوغات سلامت معنوی برگزار می‌شود

 و کارآفرینی سوغات سلامت معنوی به همت بنیاد نخبگان خراسان‌رضوی برگزار می‌شود.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بنیاد ملی نخبگان، این رویداد با هدف راه‌اندازی کسب‌وکار تازه با استفاده از ایده‌های نو و ابداعی اجتماع نخبگانی و جامعه دانشگاهی، در حوزه‌های صنایع و مواد غذایی، صنایع دستی و فرهنگی و بسته‌بندی با رویکرد معرفی بسته‌های جدید سوغات سلامت معنوی مشهد مقدس، برگزار می‌شود.
ایده‌های ارسالی باید در زمینه‌های مختلف از جمله محصولات IT، طراحی‌های جدید و بسته‌بندی، محصولات فرهنگی و هنری، روانشناسی، دینی، تغذیه و محصولات و اختراعات مدرن باشند. پس از داوری اولیه، آثار برگزیده در قالب گروه، ۲ تا ۵ نفره وارد رقابت سه‌روزه این رویداد می‌شوند.
مواد غذایی سالم و خوراکی‌های متبرک، داروهای سنتی و فرآورده‌های دارویی، زیورآلات و سنگ‌های زینتی و درمانی، محصولات مذهبی، قرآنی و فرهنگی، محصولات تزئینی، هنری، صنایع‌دستی و زیورآلات، طراحی پوشاک برای سنین مختلف و بسته‌بندی و تبلیغات با رعایت دو اصل «انتقال حسی و مفهوم سلامت معنوی» و «نشانه‌هایی از مشهدالرضاعلیه‌السلام» از مهمترین محورهای آثار ارسالی به این رویداد است.
لازم به ذکر است، رویداد ایده‌پروری و کارآفرینی سوغات سلامت معنوی مشهد مقدس ۳۱ مردادماه آغاز می‌شود و تا سوم شهریورماه ادامه دارد.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.