صفحه اصلی / شرایط رقابتهای جهانی ووشو متفاوت با گذشته است

شرایط رقابتهای جهانی ووشو متفاوت با گذشته است

 شرایط متفاوتی با ادوار گذشته داشته باشد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، مهدی علی نژاد که برای بازدید از امکانات میزبان دور آینده رقابتهای قهرمانی جهان راهی روسیه شده بود بعد از بازگشت به تهران ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر گفت: کازان پیش از این رقابتهای حرفه ای و سطح بالایی از جمله یونیورسیاد ۲۰۱۳، مسابقات قهرمانی جهان در رشته شنا و جام کنفدراسیون ها را میزبانی کرده است و از این بابت نگرانی خاصی وجود ندارد چرا که یک تیم حرفه ای پشتیبانی از این رقابتها را برعهده دارد.
وی ادامه داد: در سفر به روسیه از سالن محل برگزاری مسابقات، دهکده اقامت ورزشکاران، محل برگزاری کنگره سالیانه، جلسه هیات رئیسه و سالن محل برگزاری رقابتها بازدید بعمل آمده و همه موارد خواسته شده از سوی فدراسیون جهانی به خوبی فراهم شده بود و معتقدم کازان به خوبی آماده میزبانی این رقابتهاست.
رئیس کمیته هماهنگی رقابتهای قهرمانی جهان افزود: در این سفر نزدیک به ۱۲ ساعت جلسات مختلف و فشرده با مسئولان برگزاری این دوره از رقابتها داشتیم و نکات مورد نظر را بیان کردیم و پیش بینی ما برگزاری یکی از بهترین دوره های رقابتهای جهانی در کازان است.
علی نژاد به حمایت از تیم ملی کشورمان در این رقابتها نیز اشاره کرد و اظهار داشت: با آقای اقبالی سرکنسول ایران در کازان دیدار و جلسه داشتیم. در این شهر نزدیک به ۲۵۰ خانواده ایرانی حضور دارند که مقرر شد هماهنگی ها و شرایط لازم برای حضور هموطنان عزیز در سالن مسابقات و حمایت از تیم ملی کشورمان فراهم شود.
وی در خصوص حضور دانشجویان در رقابتهای یونیورسیاد هم گفت: این اولین آزمون ووشوکاران در رقابتهای دانشجویان است به همین دلیل هیچ تجربه ای نداریم و پیش بینی ما برگزاری رقابتهایی سطح بالاست و با آمادگی که از نفرات اعزامی سراغ دارم، امیدوارم با دست پر به ایران بازگردند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.