صفحه اصلی / قهرمان فوتبال بانوان در بلاتکلیفی بقا و فنا

قهرمان فوتبال بانوان در بلاتکلیفی بقا و فنا

شروع فعالیت این تیم در طی سالهایی که در لیگ برتر حضور داشته جدای از نتایج بسیار خوبی که گرفته از نظر مالی همیشه با مشکلات مالی مواجه بود که این مساله بیشتر مواقع به صورت مقطعی حل می‌شد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، فصل گذشته در حالی که در چند هفته به پایان فصل باقی مانده بود، خبر از حضور اسپانسری قوی و بنام در کنار این تیم در رسانه‌ها منعکس شد. شرکت موتوسل اعلام کرد که تا پایان فصل در حد توان حمایت‌هایی از آینده سازان خواهد داشت، اما در برای فصل بعد با برنامه ریزی دقیق از همان ابتدا حمایت خود را خواهد داشت. اتفاقی که تاکنون رخ نداده و بعد از مذاکرات زیاد عنوان شده ادامه همکاری و حمایت همانند سال گذشته در حد بسیار کم است.
در این میان که وضعیت تیم در بلاتکلیفی نداشتن حامی بسر می‌برد، صحبت از انتقال این تیم به سپاهان و حضور آینده سازان در فصل بعد با نام سپاهان به میان آمد، اتفاقی که ابتدای فصل گذشته در خصوص آینده سازان و ذوب آهن نیز مطرح شد و به یکباره در دقیقه ۹۰ همه چیز به هم خورد، ذوب آهن و آینده سازان هر کدام جداگانه در لیگ برتر شرکت کردند.
بازیکنان و مربی آینده سازان بارها در رسانه‌ها و مطبوعات نگرانی خود را بابت وضعیت این تیم ابراز کردند و از تمامی مسئولان ارشد استان اصفهان به ویژه در حوزه ورزش درخواست کمک کردند، درخواستی که به نظر می‌رسد توجه کسی را به خود جلب نکرد و مسئولان آن را نشنیدند.
سمیه شهبازی سرمربی تیم آینده سازان با ابراز نگرانی از مشخص نبودن وضعیت تیم آینده سازان گفت: به اصطلاح هنوز روی هوا هستیم، میان ماندن و انحلال. وضعیت قراردادهای فصل گذشته بازیکنان هنوز مشخص نیست و نمی‌دانیم چه خواهد شد. اسپانسر آخر فصلی که سال گذشته کنار ما آمد وبه قول شما با آن همه سر وصدا وتبلیغات بر خلاف تصور همگان که فکر کردند منابع مالی به تیم سرازیر شده تنها در حد خیلی کم به تیم کم کرد البته آنها در آن برهه توان کمک بیشتر نداشتند.
وی ادامه داد: قرار بود این فصل به طور کامل در کنار تیم باشند وحتی حرف از تغییر نام تیم هم بود که بعداً عنوان شد همانند فصل گذشته کمک خواهند کرد و باید به دنبال اسپانسر اولیه برای تیم باشیم. وضعیت ورزش بانوان هنوز خوب نیست، قرار بود که ۲ درصد قرارداد بازیکنان تیم‌های وارد فوتبال بانوان شوند از سوی فدراسیون به آنها بازگرداننده شود مساله ای که از سوی فدراسیون رعایت نشد و تیم‌های سپاهان و ذوب آهن را کمی دلسرد کرد. البته شنیده‌ام ذوب آهن علیرغم این مساله همچنان تمایل به تیمداری دارد اما سپاهان در تشکیل تیم فوتبال در تردید قرار گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: آنچه مسلم است از دست دادن فرصت آماده سازی تیم است که جبران آن سخت و دشوار خواهد بود، بسیاری از بازیکنان تیم با توجه به کیفیتی که دارند و همچنین عضویت در تیم‌هایی پیشنهادات مختلفی از تیم‌های دیگر دارند و در بلاتکلیفی هستند.
مربی تیم ملی جوانان گفت: بعد از مسابقات روسیه که فروردین ماه بود در بازگشت به اصفهان به دنبال مشخص شدن وضعیت تیم رفتم، شاید باور نکنید به هر دری بود زدم حتی با استاندار اصفهان نیزصحبت کردم، اما تا کنون نشده است. دست وپای من هم بسته است و نمی‌توانم بیش از این کاری انجام دهم.
وی تاکید کرد: بازیکنان تیم به خاطر تعصب وعلاقه ای که روی تیم داشتند و از سال اول در تیم عضویت داشتند هنوز به ماندن تیم در لیگ برتر امیدوار هستند، اما آنها هم جوان هستند و جویای نام و دوست دارند منبع درآمدی برای خود داشته باشند. آن‌ها معرفت به خرج داده‌اند که تا کنون با این وضع در کنار تیم ماندن، تیم ما یک تیم شخصی بوده تا کنون بدون وابستگی به ارگان ویا نهاد خاصی.
وی اظهار کرد: منتظر پاسخ سپاهان هستیم، اما این زمان است که داریم از دست می‌دهیم که ممکن است جبران آن سخت و دشوار باشد و یا حتی نتوان جبران کرد.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.