صفحه اصلی / پیام تبریک مدیرعامل بیمه ایران به وزیر جدید امور اقتصادی و دارایی

پیام تبریک مدیرعامل بیمه ایران به وزیر جدید امور اقتصادی و دارایی

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، پورکیانی در این پیام با اشاره به چندین دهه تجربه گرانبهای مسعود کرباسیان در مدیریت کلان اقتصادی کشور تاکید کرد: بدون شک این تجربیات گرانبها بزرگترین فرصت برای کشور و وزارت اقتصاد در چهار سال آینده خواهد بود و بیمه ایران با عزمی جزم در راستای اهداف عالیه دولت دوازدهم و وزیر اقتصاد حرکت خواهد کرد.
 
متن کامل پیام به این شرح است:
 
جناب آقای دکتر کرباسیان
 
وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی 
 
اعتماد نمایندگان ملت به حضرتعالی پس از انتخابات با شکوه و حماسه پرشور اردیبهشت ۹۶ نشان از تجلی عزم و اراده مردم شریف ایران برای ایجاد وفاق ملی در راستای عبور از روزهای سخت اقتصادی دارد.
 
راهی که ملت ایران انتخاب کرده برای ساختن آینده‌ای روشن و فتح قله‌های توسعه است منتخبان آنها همچون مدیران ارشد صنعت بیمه شما را شایسته راهبری اقتصاد کشور در این مسیر می‌دانند. چندین دهه تجربه گرانبهای حضرتعالی در مدیریت کلان اقتصادی، بدون شک بزرگترین فرصت برای کشور و وزارت اقتصاد در چهار سال آینده خواهد بود.
 
با آرزوی موفقت برای حضرتعالی امیدوارم در آستانه ورود انقلاب اسلامی به دهه پنجم عمر پر برکت خود، با درایت رئیس جمهور محبوب و تدبیر جنابعالی در راس وزارت اقتصاد، گشایش های متعدد اقتصادی در پیش روی ملت ایران و شرکت سهامی بیمه ایران که با عزمی جزم در راستای اهداف عالیه مد نظر آن مقام عالی حرکت خواهد کرد، قرار گیرد.
 
بار دیگر انتخاب شایسته حضرتعالی را تبریک عرض نموده و از خداوند منان برای شما سلامتی، بهروزی و موفقیت روز افزون مسئلت دارم.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.