صفحه اصلی / اومانیا: برای پرسپولیس احترام قائلم ولی بازیکن پارس‌جنوبی هستم

اومانیا: برای پرسپولیس احترام قائلم ولی بازیکن پارس‌جنوبی هستم

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، مایکل اومانیا، مدافع جدید باشگاه پارس‌جنوبی که دیشب (شنبه) قراردادش را با این باشگاه امضا کرد، درباره حضور مجددش در ایران، گفت‌: از باشگاه پارس‌جنوبی تشکر می‌کنم  که فرصتی فراهم کرد تا دوباره به ایران برگردم. ایران محیط بسیار خوبی دارد و دوستان خوبی در این جا دارم. من واقعا ایران را دوست دارم. پارس‌جنوبی را به خاطر تعریف‌هایی که شنیدم انتخاب کردم. می‌دانم که باشگاهی است که برای اولین‌بار در لیگ برتر حضور دارد. خیلی خوشحالم که به این باشگاه آمدم چون باشگاهی است که جدی کار می‌کند و می‌دانم می‌خواهند در فوتبال  پیشرفت داشته باشند. آن‌ها بازیکنان، کادرفنی و مجموعه مدیریتی خوبی دارند.
او در خصوص رقابتی که این تیم با پرسپولیس، تیم سابقش در جدول رده‌بندی دارد، اظهار کرد: احترام زیادی برای پرسپولیس قائلم چون فرصتی فراهم کرد تا به ایران بیایم. ولی در حال‌ حاضر باشگاه من پارس‌جنوبی است و تمام تلاشم را برای این باشگاه و پیراهن آن انجام می‌دهم.
این مدافع پارس‌جنوبی در پاسخ به این سوال که آیا این تیم هم می‌تواند مانند لایپزیک در آلمان شگفتی‌ساز باشد و برای قهرمانی بجنگد؟ تصریح کرد: من ۱۰۰ درصد چنین چیزی را در پارس‌جنوبی می‌بینم و این هدف ماست. من آمدم که به تیم کمک کنم و ما هم‌چنین هدفی داریم. شرایط من بسیار خوب است. سال گذشته در کاستاریکا بازی کردم و در تمامی بازی‌ها به طور کامل حضور داشتم. من در باشگاه بزرگ آلاخولنزه حضور داشتم و برای تیم ملی هم بازی کردم. ما در حال‌ حاضر در مسابقات انتخابی جام جهانی حضور داریم.
اومانیا در پایان درباره شهر جم گفت: جم شهر بسیار کوچکی است ولی مردم آن عاشق فوتبالند. امیدوارم اوقات بسیار خوبی را با بردهای‌مان برای‌شان ایجاد کنیم.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.