صفحه اصلی / حریق گسترده بارانداز کالا در مرکز تهران

حریق گسترده بارانداز کالا در مرکز تهران

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا سیدجلال ملکی، در تشریح جزئیات این خبر گفت: وقوع حادثه حریق در یک انبار کالا در ساعت ۵:۴۵ صبح امروز به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که در پی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان چهار ایستگاه را به همراه تانکر آب و تجهیزات تنفسی به محل حادثه واقع در چهارراه ابوسعید، خیابان اسدی‌منش اعزام کرد.
ملکی با اشاره به حضور عوامل آتش‌نشانی در محل حادثه افزود: محل حادثه یک بارانداز کالا به مساحت حدود ۱۰۰۰ متر مربع بود که ۵۰۰ مترمربع از آن ساختمان دوطبقه با سقفی شیروانی قرار داشت و کاملا شعله‌ور شده و دود زیادی از آن به آسمان برخواسته بود.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه آتش‌نشانان از چند جهت عملیات خود برای اطفای حریق را آغاز کردند، گفت: داخل این انبار مملو از لوازم شیرینی‌پزی بود و شعله‌های آتش به سقف شیروانی ساختمان نیز سرایت کرده بود که همین موضوع عملیات آتش‌نشانان را با سختی‌هایی روبرو کرد. از سوی دیگر دود ناشی از حریق به دو ساختمان پنج و هفت طبقه که در مجاورت این انبار قرار داشتند، سرایت کرد. آتش‌نشانان با مراجعه به این دو ساختمان حدود ۳۰ نفر از ساکنان را از میان دود خارج کرده و به سلامت به محل امن انتقال دادند.
ملکی با اشاره به عملیات آتش‌نشانان برای اطفای حریق اضافه کرد: مدتی بعد آتش‌نشانان موفق به اطفای کامل حریق شده و پس از ایمن‌سازی محل در ساعت ۸:۰۸ صبح امروز به عملیات خود خاتمه دادند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه علت این حادثه از سوی کارشناسان آتش‌نشانی در دست بررسی است، گفت: این حادثه خسارت مالی زیادی بر جای گذاشت، اما خسارت جانی نداشت.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.