صفحه اصلی / بازدید مدیرعامل بانک صنعت و معدن از فولاد ازنا

بازدید مدیرعامل بانک صنعت و معدن از فولاد ازنا

 
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن ، مدیرعامل بانک صنعت و معدن که به استان لرستان سفر کرده است ، صبح امروز به اتفاق استاندار و جمعی از مقامات استانی از پروژه صنعتی فولاد ازنا که قرار است با حمایت جدی دولت و ۱۵۰ میلیون یورو تسهیلات بانک صنعت و معدن پس از ۸ سال توقف در آینده نزدیک به بهره برداری برسد ، بازدید کردند .
بر اساس این گزارش ، در حال حاضر ۸۵ درصد از ماشین آلات بخش نورد این کارخانه وارد شده و در حال نصب است که با تولید ورق فولادی بالای ۵ میلیمتر تحول عظیمی در اقتصاد، تولید و اشتغال کشور ایجاد خواهد کرد.
بنا به این گزارش ۱۶ طرح صنعتی در دوران دولت تدبیر و امید با استفاده از ۷ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بانک صنعت و معدن در استان لرستان به بهره برداری رسیده و برای ۷۰۰نفر اشتغال ایجاد کرده است.
از میان این طرح ها ، پتروشیمی لرستان با ۷ هزار میلیارد ریال، فورج سازان لرستان با ۳۳۰ میلیارد ریال و آساسنگ با ۵۲ میلیارد ریال تسهیلات دریافتی به ترتیب بالاترین تسهیلات را از بانک صنعت و معدن دریافت کرده اند.
در میان طرح های یاد شده فورج سازان لرستان با ۳۰۰ نفر ، پتروشیمی لرستان با ۱۰۰ نفر و کیمیا پژوهان گیتی با ۶۰ نفر قادر به ایجاد بیشترین میزان اشتغالزایی بودند.

همچنین مطالعه کنید:

طرح کالابرگ در ۱۴۰۳ ادامه می‌یابد/ امسال کسری بودجه نخواهیم داشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.