صفحه اصلی / آمادگی عملیاتی رمز موفقیت راهداری در بحران‌های طبیعی است

آمادگی عملیاتی رمز موفقیت راهداری در بحران‌های طبیعی است

 و گفت: در هنگام وقوع بحران جابه‌جایی ماشین‌آلات و نیروها بسیار سخت است و بنابراین در این زمان طلایی، آمادگی و بهنگام اقدام کردن و کمک دادن به همدیگر بسیار مهم است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گلستان، مهدی میقانی در جلسه شورای راهداری با حضور روسای ادارات ستادی و شهرستانی اداره کل افزود: در صحنه بودن و فرماندهی در میدان هم مسئله بسیار مهم دیگری در این مواقع است که می‌تواند جلوی بسیاری از خسارت‌های مادی و معنوی را بگیرد.
وی با اشاره به بارش‌های تابستانی چند روز اخیر و وقوع سیلاب به‌ویژه در شهرستان آزادشهر اظهار کرد: در حالی که هر شهرستان موظف به انجام وظایف خود بخصوص در هنگام بحران است اما باید به شهرستان آزادشهر نگاه ویژه داشت چون این شهر به دلیل وجود محور ترانزیتی و بین‌المللی آزادشهر- خوش ییلاق دارای شرایطی خاص است.
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان در بخش دیگری از سخنانش بر اجرای به‌موقع دستورات و احکام قضایی صادره بخصوص درباره ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم جاده‌ها تأکید کرد و گفت: اجرای به‌موقع این احکام از خسارات جبران‌ناپذیر جلوگیری می‌کند.
دستورالعمل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور مبنی بر تشکیل کمیته نظارت بر حفظ و حریم راه‌ها در استان‌ها و مسائل مربوط به فعالیت‌های عمرانی اداره کل در شهرستان‌ها از مباحثی بود که در ادامه جلسه به بحث و تبادل‌نظر گذاشته شد.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.