صفحه اصلی / یرکوویچ: سیاه‌جامگان سورپرایز لیگ هفدهم خواهد بود

یرکوویچ: سیاه‌جامگان سورپرایز لیگ هفدهم خواهد بود

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا گوران یرکوویچ، مهاجم صربستانی – فرانسوی تیم فوتبال سیاه‌جامگان در گفت‌وگو با ایسنا درباره تمرین‌های پیش فصل تیمش اظهار کرد:‌ ما پیش‌فصل باکیفیتی را پشت سر گذاشتیم. باشگاه اردویی را در ترکیه برای ما برگزار کرد که بازی‌های دوستانه خوبی در آن برگزار شد. پس از آن نیز اردویی را در تهران برگزار کردیم که دیدارهای حرفه‌ای و سطح بالای دوستانه ما در این شهر باعث شد آمادگی لازم را برای شروع لیگ داشته باشیم. البته به علت این که من کمی دیرتر به تیم اضافه شدم، نتوانستم به صورت کامل آماده شروع فصل باشم.
او درباره دو مسابقه نخست تیمش در لیگ هفدهم بیان کرد: ما آماده برگزاری این دو دیدار بودیم و عملکرد خوبی نیز داشتیم زیرا پیش‌فصل باکیفیتی را پشت سر گذاشته بودیم. ما از لحاظ جسمی آماده بودیم و این را می‌توان در عملکرد بازیکنان در دیدار مقابل ذوب آهن و سپیدرود مشاهده کرد. البته من ناامید شدم که نتوانستم در دیدار اول به میدان بروم زیرا آمادگی کامل نداشتم. این تصمیم سرمربی تیم بود که من را برای دیدار نخست مقابل ذوب آهن به زمین نفرستد.
یرکوویچ درباره کار کردن با اکبر میثاقیان هم گفت: از زمانی که میثاقیان به تیم اضافه شد، نظر مثبتی نسبت به ایشان داشتم. انرژی مثبت، جنگجو بودن، علاقه به ماجراجویی و عشق به تیم میثاقیان بود که به ما کمک کرد تا بتوانیم در لیگ برتر بمانیم. بدون میثاقیان قطعا این فصل را باید در لیگ یک پشت سر می‌گذاشتیم. میثاقیان با انگیزه ۱۲۰ درصدی که به ما داد باعث شد اعتماد به نفس پیدا کنیم و بتوانیم دیدارهای آخر خود در لیگ شانزدهم را با برتری پشت سر بگذاریم. البته این تمامش مربوط به میثاقیان نبود بلکه مدیریت نیز در این موفقیت نقش داشت. همه به یکدیگر کمک کردند زیرا همه یک هدف واحد داشتند و آن ماندن در لیگ برتر بود و این دلیلی بود که ما توانستیم در لیگ برتر بمانیم.
او درباره آقای گلی در لیگ ایران تصریح کرد: هر مهاجمی دوست دارد که آقای گل شود. من نیز مانند سایر مهاجمان دوست دارم که گل‌های زیادی به ثمر برسانم. نمی‌دانم چه تعداد گل می‌توانم به ثمر برسانم اما سعی می‌کنم گل‌های تاثیرگذاری را وارد دروازه حریفان کنم. مهم‌ترین هدفم آن است که بتوانم تیمم را با گل‌هایم در منطقه امنی از جدول قرار دهم و این کمک می‌کند که بتوانم گل‌های بیشتر و راحت‌تری به ثمر برسانم.
مهاجم صربستانی‌الاصل سیاه جامگان در پایان درباره جایگاه پایانی این تیم در جدول تصریح کرد: این فصل ما بازیکنان خوبی را روی نیمکت داریم. من فکر می‌کنم تیمی داریم که به راحتی می‌تواند در لیگ برتر بماند. هدف اصلی ما قرار گرفتن در منطقه امنی از جدول است تا دیگر مجبور نباشیم روزهای آخر برای فرار از منطقه سقوط بجنگیم و من می‌دانم که می‌توانیم به این مهم دست پیدا کنیم. ما می‌توانیم غافلگیری لیگ هفدهم باشیم و گرفتن ۴ امتیاز از ۶ امتیاز نخست، این حرف من را اثبات می‌کند.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.