صفحه اصلی / حمایت بانک شهر از توسعه خطوط ریلی ادامه دارد

حمایت بانک شهر از توسعه خطوط ریلی ادامه دارد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی بانک شهر، این خط طی مراسمی و با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی، شهردار پایتخت و مدیرعامل متروی تهران افتتاح شد. علی لاریجانی در این مراسم  با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه عمران و آبادی پایتخت اظهار کرد:برای به ثمر رسیدن پروژه‌های شهری زحمات زیادی کشیده شده است که قابل تحسین است و باید از تلاش همه کسانی که در این زمینه همکاری داشتند، قدردانی کرد. 
پورزرندی: بانک شهر بازوی کمکی مدیریت شهری است
همچنین مدیرعامل بانک شهر نیز در حاشیه این مراسم، با بیان این‌که بسیاری از پروژه‌های مهم شهری از جمله حمل و نقل ریلی در کلانشهرها به دلیل کمبود منابع مالی به سرانجام نمی‌رسید، گفت: در چند سال اخیر تلاش داشتیم تا به عنوان بازوی کمکی مدیریت شهری، در این حوزه، حامی شهرداری‌ها باشیم.
حسین محمد پورزرندی تصریح کرد: افزایش کیفی زندگی شهروندان از اهداف این بانک است و به طور حتم، حمایت‌ها از توسعه خطوط ریلی و حمل و نقل عمومی ادامه خواهد داشت.
وی با تاکید براین‌که حمایت از خطوط مترو در تهران و سایر کلانشهرها در دستور کار قرار گرفته است، گفت: طی چند سال گذشته بانک شهر و به عنوان حامی اصلی توسعه حمل و نقل عمومی و خطوط ریلی، نقش موثری در تامین منابع مالی این حوزه ایفا کرده و و قطعا این مسیر را ادامه خواهد داد. 
پورزرندی ادامه داد: بانک شهر با هدف اولویت‌بخشی به مقوله مسئولیت اجتماعی در توسعه و افزایش خطوط مترو حمایت‌های قابل‌توجهی داشته و سرمایه‌گذار اصلی این حوزه در تهران و سایر کلانشهرها بوده است. همچنین بانک شهر به عنوان تنها سرمایه‌گذار اصلی خط۶ متروی تهران بوده است و ایستگاه فرودگاه مهرآباد نیز با حمایت این بانک به بهره‌برداری ‌رسید.
وی در  ادامه تصریح کرد: خوشبختانه در تداوم حمایت‌های بانک شهر از توسعه حمل و نقل ریلی، خط ۸ متروی تهران نیز با مشارکت این بانک به سرانجام رسید.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.